Guest Matti Kokkonen

Ongelma Alain Captainin MD-11 paneelin asennuksessa

7 viestiä aiheessa

Olen asennellut hyvällä menestyksellä useita koneita ja paneeleita, mutta tässä tuli ongelmia.

Elikkä, kun olen asentanut tuon ifdg MD-11 oikeaoppisesti ja sitten tuon Alain Captainin MD-11 paneelin, en saa tuota paneelia näkymään ollenkaan.

Kokeilin haulla, mutta haun tuloksista ei ollut apua minun ongelmaani.

Oletan, että en osannut asentaa tuota paneelia ollenkaan niin kuin se pitäisi, joten pyytäisin viisaampia neuvomaan tarkasti kuinka tuo asennetaan.

Ja vielä kiitos jo näin etukäteen neuvoista! 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaakseni se installeri on ainakin ihan hyödytön FS9:n kanssa, joten jos et ole vielä kokeillut käsinasennusta niin suosittelen sitä. Muistaakseni minulla kyllä on tullut jotain ongelmia tuollakin tavalla kun joskus aikoja sitten olen asentanut, mutta olen saanut sen kyllä lopulta toimimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen kokeillut asentaa ilman ohjelmaa ja ohjelman kanssa. Simuna minulla

on fs2004.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko totta, että täällä kukaan ei osaa asentaa tuota Alain Captainin paneelia  :o? Taisin laittaa tämän

muuten värään paikkaan. Olisi pitänyt laittaa ehkä tuonne maisema- ja lentokonesuunnitteluun?

Siirtäkää jos on väärässä paikassa.

Lisätty: Taitaa muuten olla kaksi lähes samaa aihetta käsittelevää säiettä päällekkäin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen monta kertaa asentanut tuon Alain Capt'n paneelin ja aina se on onnistunut! Pitää vain muistaa, että viimeisin versio (.52) ei asennu paikalleen vaan ensin pitää asentaa vanhempi versio, oliko .47, siis ensin tuo aikaisempi versio ja sen päälle uudempi!

Kerropa onnistuiko?

Asi 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitää myös muistaa asennuksessa valita oikea versio. IFDG:lle se on PAX-GE. Muita vaihtoehtojahan olivat RAHTI ja COMBI. Edelleen asennus kysyy myöskin mihin koneeseen asennetaan? Tällöin pitää selata AIRCRAFT -valikosta oikea kone, ja vielä oikea mallikin. (malleja saattaa olla useita kansiossa josta ne löytyy) PAX-GE on se oikea siis.

T: Mika

EDIT: Ja siis FS9

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En saa moottorien ääntä kuulumaan millään, kun olen asentanut uudelle tietokoneelleni FS 2004:een MD11:ta.

Alain Captin paneeli: Ensin alle 2.47 ja sen päälle 2.52. Ja niiden päälle äänet ACS Sound 100.

Lentokonemallinnus on MD 11 IFDG/FIGD, vuodelta 2004.

Miten moottorien äänet asennetaan?

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään