Guest Oliver M.

Joystick valinta??

16 viestiä aiheessa

Elikkä olen tässä lähiaikoina toteuttelemassa ostoslistaani ja siihen kuuluu joustick osto. Eli minulla on kolme mallia mistä valita.

1. Logitech® Attack™ 3 Joystick

vai

3. SAITEK Cyborg EVO

Mitä näistä suosittelistte vai suositteletteko joustickia Flight Simulator 2004 lainkaan? ???

edit:

Elikkä tänään tuli Gigantista hankittua tuo Logitech® Extreme™ 3D Pro hintaan 32,90 ja ensivaiuktelma oli loistava. Takuutakin kaksi (2) vuotta! Suosittelen. Voitte edelleen kommentoida kyseistä tuotetta, olisi kiva kuulla teidän kokemuksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkä olen tässä lähiaikoina toteuttelemassa ostoslistaani ja siihen kuuluu joustick osto. Eli minulla on kolme mallia mistä valita.

1. Logitech® Attack™ 3 Joystick

2. Logitech® Extreme™ 3D Pro

vai

3. SAITEK Cyborg EVO

Mitä näistä suosittelistte vai suositteletteko joustickia Flight Simulator 2004 lainkaan? ???

Joystick tai yoke on ehdottomasti oltava!

Minulla on tuo Logitech 3D Pro. Mieluummin se, kuin pari euroa halvempi Attack 3. Ominaisuuksia on nimittäin huimasti enemmän, mm. kiertyvä kahva. Saitek sopii yllättävän hyvin käteen, käyttökokemusksia ei minulla ole.

Tästäkin aiheesta on keskusteltu aikaisemminkin, haku-toiminnolla löytynee lisää vinkkejä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itellä Attack 3, ihan hyvin sillä pärjää, mutta luulisin että parempiakin olisi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Logitech® Extreme™ 3D Pro on mielestäni hyvä valinta  :thmbup: Hinta on vain 35 euroa!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ite käytin ilotikkuna Attack 3:sta, enkä tod. ole tyytyväinen.  :thmbdn: Puoli vuotta oli käytössä ja oli 4 nappia lopettanut toimintansa. Ehkä liian rajusti käsitelty

vaikka pelasin aivan normaaleja pelejä ja simuja. Nykyään onneksi Yoke. Suosittelen siis tota 3D:tä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ite suosittelen 3D PRO:ta jos ei halua tunkea hankintaan miljoonia  :thmbup:

Itelläni on toiminut paljon paremmin kuin attack.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä tikku on kuin hyvä erotuomari. Siihen ei tarvitse kiinnittää mitään erityishuomiota. CH Fighterstick USB. Tominut kaksi vuotta ilman ongelmia. Kalliin puoleinehan sen hankintahinta oli - n. 100 euroa, mutta kestää varmaan saman ajan kuin kolme halpatikkua - eikä tarvitse hiuksiaan haroa.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Logitech® Extreme™ 3D Pro ehdottomasti. Ollut käytössä n. 2v eikä ole ollut ensimmäistäkään vikaa.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Logitech® Extreme™ 3D Pro ehdottomasti. Ollut käytössä n. 2v eikä ole ollut ensimmäistäkään vikaa.  :thmbup:

Omasta WingMan Force 3D:stä hajosi twisti päivä takuun rauettua  :thmbdn:

Joten suosittelen Saitekin ST290 tikkua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on tuo Logitechin 3D pro, enkä ole siihen kertaakaan jotunut pettymään. 12 nappiakin luulisi riittävän ainakin perus käyttöön. Thorttle vipukin löytyy siitä, niin ei tarvitse F1-4:sta käyttämään. Eli 3D Pro.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja jos tuntuu ettei siitä lentämisestä tule simulaattorilla mitään (kun lennät näppäimistön avulla), niin se johtuu todennäköisesti juuri tuosta joystickin puutteesta. CH Flight sim YOKE:n ja attack 3:n omistajana olen kokeillut myös lentää käsin näppiksellä ja hullun hommaahan se oli. Tuo attack 3 on varmaan yksi halvimmista, mutta toisaalta varsin lelu. Minä käytän sitä lähinnä airbuslentoihin, eikä niitä tule hirveän paljon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SAITEK Cyborg EVO

Logitec tikut ei ole mulla kestäneet takuuaikaa loppuun, on ollut kaksi samallaista joihin on tullut klappia keskustaan ja on ollut semmosta veivaamista niitten kanssa ettei niitä viitsi käyttää vaikka ovatkin toimineet teknillisesti.

Saitec on nyt ollut yli vuoden eikä mitään lisääntyvää klappia ole huomannut, ja sen voi myös muuttaa vasenkätiseksi, eikä ole sen kalliinpi kuin noi toisetkaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SAITEK Cyborg EVO

Logitec tikut ei ole mulla kestäneet takuuaikaa loppuun, on ollut kaksi samallaista joihin on tullut klappia keskustaan ja on ollut semmosta veivaamista niitten kanssa ettei niitä viitsi käyttää vaikka ovatkin toimineet teknillisesti.

Saitec on nyt ollut yli vuoden eikä mitään lisääntyvää klappia ole huomannut, ja sen voi myös muuttaa vasenkätiseksi, eikä ole sen kalliinpi kuin noi toisetkaan.

Ok no nyt niin monen 3d-pro kannatuksen jälkeen meni asia hiukan vaikeammaksi :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään