Guest Juhowee

VC operointi

13 viestiä aiheessa

Muistelisin jostain lukeneeni että PMDG:n 737NG:ssa voi käyttää ohjaamon nippeleitä VC -tilassa (dynaaminen VC?). Itselläni ei tuo ainakaan onnistunut, kaikkia nappeja ei voi painaa VC -tilassa  :-\

Onko VC -operointi mahdollista tässä koneessa ja jos on, niin pitä mitää tehdä saavuttaakseen sen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistelisin jostain lukeneeni että PMDG:n 737NG:ssa voi käyttää ohjaamon nippeleitä VC -tilassa (dynaaminen VC?). Itselläni ei tuo ainakaan onnistunut, kaikkia nappeja ei voi painaa VC -tilassa  :-\

Onko VC -operointi mahdollista tässä koneessa ja jos on, niin pitä mitää tehdä saavuttaakseen sen?

Operointi on joissain määrin mahdollista, mutta kuten itse totesitkin, kaikkia nappuloita ei voi käyttää VCstä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Operointi on joissain määrin mahdollista, mutta kuten itse totesitkin, kaikki nappuloita ei voi käyttää VCstä.

:'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja ilman jotain pään kääntelysysteemia (TrakcIR ja ilmaiset vastineensa), niin se VC operointi on aika tuskaa. Kuten vaikka LDG-valojen katkaisijaan tähtäys 40 solmun nopeudella rullaustielle kääntyessä kiitotieltä saattaa olla tarkkaakin hommaa  ;D Myös FMC:n ohjelmointi on vaikeahkoa yläviistosta. Kannattaa lennellä 2Dllä, mutta esimerkiksi visuaalilähestymiset on mukava lentää VC:stä, ellei päämääräkenttä ole sieltä raskaimmasta päästä  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa lennellä 2Dllä, mutta esimerkiksi visuaalilähestymiset on mukava lentää VC:stä, ellei päämääräkenttä ole sieltä raskaimmasta päästä  :D

Itse suosittelen lentämään VCstä mutta käyttämään 2D ikkunoita esim FMCn käyttöön  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi sitä pitää sanoa operoinniksi? Miten olisi "käyttö"?  :P

Kuulostaa jotenkin siltä, että oikeasti tietäisi jotain asian tiimoilta  ;D

Jaakko: Juu, ehdottomasti FMCtä 2Dstä. Minusta kuitenkin vaikkapa joidenkin syrjäisten namiskoiden (vaikkapa erinäisten lämmitysjärjestelmien ja jäänpoiston) käyttö (Eli operointi  ;D) on VCstä välillä hankalaa, ja jos lennetään ATC:n vektoroimana, konetyypistä riippuen, AP:n nappuloihin ylettäminen ja numeroiden luku saattaa tuottaa mielipahaa  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tohon PMDG:n putteen ole tullut VC:n kevennys ja parannus juttuja tuon 737-800/900 palikan mukana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tohon PMDG:n putteen ole tullut VC:n kevennys ja parannus juttuja tuon 737-800/900 palikan mukana.

Juu, ladattavissa PMDG:n sivuilta, täältä  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja jossain vaiheessahan tulee 737ngx, joka itselle ihan pakkohankinta :). Putte, kun on yksi lempikoneistani.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, kiitos kaikille valaisusta. Nyt tulee mieleen yksi kauan vaivannut kysymys liittyen tuohon download  -sivustoon. Mikä patsi pitää ladata PMDG:n 737NG:n CD-versiolle. Tuolla on vain tuo TNG v1.2 -> 1.3... Sitten kun yritän asentaa sitä, niin se valittaa että joku tiedosto ei ole yhteensopiva edellisen version kannssa ja sitä ei voi päivittää.

Tarvitseeko CD-versioon (tilattu Verkkokaupasta) ollenkaan tuota patsia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on myös Boxiversio tilattuna Verkkokaupasta ja Cd:ssä lukee 1.3b. Sinulla varmaan sama?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on myös Boxiversio tilattuna Verkkokaupasta ja Cd:ssä lukee 1.3b. Sinulla varmaan sama?

Kyl, asia selvä  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään