Guest hullukoira

Auttakaa nyt tän Avsimin kanssa..

13 viestiä aiheessa

Onkos muilla ongelmia Avsimin kanssa? Nimittäin itse en saa ladattua tuolta yhtikäs mitään..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ota se Windowsin palomuuri pois päältä ja kokeile sitte. Autto ainaki mulla tuohon ongelmaan silloin joskus.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli ongelmii lataa joskus tiedostoja, mutta kun painoin "päivitä" nappulaa netistä

muutaman kerran niin alko lataa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla oli pari vuotta sitten ihan samanlainen ongelma. Lataaminen avsimista ei vain käynnistinyt teki mitä tahansa  :-\. Ongelma korjaantui sitten omia aikojaan, en tiedä mitä tapahtui tai tein, mutta aikojen kuluttua kokeillessani lataaminen onnistui... mystistä.

Juha.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jäi epäselväksi, missä kohtaa alkaa tökkiä. Windows XP:llä näkyy tällainen urputuspalkki:

[ attachment removed ]

...joten skrollaan sivun alareunaan. Sieltä löytyy linkki, jonka pitäisi toimia paremmin:

[ attachment removed ]

Joo, olen pahoillani, todennäköisesti tästä ei ollut mitään apua. Mutta muihin ongelmiin minä en ole törmännyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Painan nappia "download". Jonkin aika ruksutellessaan tulee ilmoitus "www-sivua ei voi näyttää" tms.

Kokeileppa odottaa hetkosen tossa, tai painaa "Tallenna kohde nimellä" nii mulla ainakin toimii  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimiipa tuo ongelmitta vaihteeksi meikäläisellä, joskus on niitä päiviä ettei toimi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt siellä lukee: "Help Guide updated! Please read if you are having problems."

Oletko kokeillut tällaista:

Käynnistä Explorer 7 hiiren oikealla, valitsemalla "Start without add-ons" ("Käynnistä ilman lisäosia").

Valitse Tools / Internet Options / Advanced... ja ota käyttöön "Use Passive FTP" (Työkalut / Internet-asetukset / Lisäasetukset / Käytä passiivista FTP:tä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuollaisessa tilanteessa kuin Petrillä, ei tarvitse(ainakaan minun) painaa muuta kuin hiiren oikeaa näppäintä ja valita "lataa tiedosto"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jäi epäselväksi, missä kohtaa alkaa tökkiä. Windows XP:llä näkyy tällainen urputuspalkki:

[ attachment removed / expired ]

...joten skrollaan sivun alareunaan. Sieltä löytyy linkki, jonka pitäisi toimia paremmin:

[ attachment removed / expired ]

Joo, olen pahoillani, todennäköisesti tästä ei ollut mitään apua. Mutta muihin ongelmiin minä en ole törmännyt.

Mul tulee toi sama juttu mutta kun klikkaan sitä lisätietoja mulle tulee tää hyväksy tai lataa tiedosto tai jotain vastaavaa niin sit menee hetki ja se alkaa lataa (paljon nopeempi sivusto kun flightsim.com :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään