Guest noplamodo

Tuntemusta?Cielosim flight enchancer

3 viestiä aiheessa

Eli onko kenelläkään kokemusta Cielosimmin Flight enchancerista add-onnista, näyttää hienolta mainoskuvissa mutta entä itse perus-simussa?

Siis kannattaako tuon ostaminen, eihan tuo tietysti maksa kuin ~15€, mutta rahaahan sekin on.

Tämä siis:http://secure.simmarket.com/product_info.php?products_id=2435

Ja jos ei ole kokemusta, anna mielipide.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja jos ei ole kokemusta, anna mielipide.

Annan mielipiteen: Minä en mainostekstiä jaksanut sen kummemmin lukea, mutta kuvien perusteella sanoisin seuraavaa. Itselläni on käytössä Avsimista ladattu Real Enviroment Pro, ja eipä nuo tuon tuoteen mainoskuvat eroa juurikaan minun Real Enviroment Prolla höystetystä simusta, paitsi että noissa mainos kuvissa on vähemmän sahalaitaa ;D. Mutta vedet, aurinko, pilvet ym. eivät juurikaan eroa Real Enviroment Pron vastaavista. Eli siis ainakaan minä en tuota ostaisi, vaan tyytyisin Real Enviroment Prohon, joka ainakin näyttää lähes samalle, kuin nuo mainskuvat.

Ja kun siirryt FSX:ään, niin kaikki näytää defunakin paljon hienommalta, kuin FS9 tuolla lisurilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja kun siirryt FSX:ään, niin kaikki näytää defunakin paljon hienommalta, kuin FS9 tuolla lisurilla.

Tätä varten oikeastaan tuota katselinkin, koska FSX ei tule kotiovelle sanomaan bonjuuria ihan heti. :)

Täytyy siis tyytyä ysiin. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään