Tuomas Kuukasjärvi

Aerosoftin bae ja FMC

10 viestiä aiheessa

Moi,

Tuossa tuota Aerosoftin baen FMC:tä katselin ja laitoin reittiä ja muuta tietoa sinne, mutta miksikäs tuo reitti ei tule tuohon ND:lle? Mielestäni olen laittanut kaikki kohdat FMC:n mitä vain voi. :P

Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Tuossa tuota Aerosoftin baen FMC:tä katselin ja laitoin reittiä ja muuta tietoa sinne, mutta miksikäs tuo reitti ei tule tuohon ND:lle? Mielestäni olen laittanut kaikki kohdat FMC:n mitä vain voi. :P

Tuomas

Vaihdoitko EFIS:stä PLAN kohdan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kovasti olen yritänyt, mutta ei tunnu menevän päälle. Vao onko tuossakin jokin kikkakolmonen?

Kokeileppas hiren oikealla näppäimellä klikata :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itelläkin on ollut vähän ongelmaa tuon FMC:n kanssa, mm. ei laske V -nopeuksia ollenkaan vaikka kuinka aikanani yritin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Reitti tulee näkyville, kunhan laittaa PERF INIT sivulla (olisiko ollut ennen tai jälkeen TO asetusten), ulkolämpötilaksi 15c. Näin ainakin itselläni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Reitti tulee näkyville, kunhan laittaa PERF INIT sivulla (olisiko ollut ennen tai jälkeen TO asetusten), ulkolämpötilaksi 15c. Näin ainakin itselläni.

No ei vieläkään... Mitähän minä nyt unohdan? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itelläkin on ollut vähän ongelmaa tuon FMC:n kanssa, mm. ei laske V -nopeuksia ollenkaan vaikka kuinka aikanani yritin...

Ei pysty EWG BAessä pistää nopeudet FMCn - mutta nopeusmittarilla on neljä klikkipaikkaa jolla voit asentaa nopeudet itse...

Vaihdoitko EFIS:stä PLAN kohdan?

"PLAN" kohta ei muuten toimi tuossa paneelissa vaan "ROSE", "ARC" ja "MAP" - Asennettu reitti pitäsi olla näkyvissä kun "MAP" kohdalla...

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään