Niklas Kivinen

Eurowings Bae 146 paneeli ei näy

27 viestiä aiheessa

Asentelin tuossa tuon Eurowings:n Bae 146 simuun(FS2004) , mutta ongelmana on se että koneen paneeli ei näy kunnolla vaan näyttää mustalta (kuva alhaalla). Joku yksinkertainen

vika varmaan tuossakin ? ???

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asentelin tuossa tuon Eurowings:n Bae 146 simuun(FS2004) , mutta ongelmana on se että koneen paneeli ei näy kunnolla vaan näyttää mustalta (kuva alhaalla). Joku yksinkertainen vika varmaan tuossakin ? ???

Kokeile auttaisiko tämä:

[Vcockpit01]

Background_color=0,0,0

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile auttaisiko tämä:

[Vcockpit01]

Background_color=0,0,0

Eipä tuo auttanut. :(    Tuleeko tuo kohta panel.cfg vai aircraft.cfg ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ihan ensin olette tietysti jo siivonut sen pois ja asentanut uudestaan pari kertaa?

[Vcockpit01]

Background_color=0,0,0

Ei kyllä tarvita tuota - ei ainakaan minulla ole semmosta panel.cfgssä ja paneeli toimii hyvin! Varmista että viimenen osa panel.cfg lukee: tai jotain lähellä

Day=255,255,255

Night=0,0,0

Luminous=0,0,0

[Default View]

X=0

Y=0

SIZE_X=8191

SIZE_Y=2519

Oletko asentanut Eurowings 2004 update 3.2? Jos olet asentanut CDltä, sulla on nyt versio 3.0 tai 3.1 joka ei toimi hyvin FS9.1n kanssa... Update paketti on hankittava Aerosoftin nettisivulta (pitää registeroida - löydä CD rekkari valmiiksi).

Jos vielä ei toimi sitten pitää miettiä enemmän...

Paneeli näyttää olevan eri kokonen kun minulla - onko sulla joku erikois näyttökoko (varmasti väärä sana) tai AA/AF asennukset liian korkeella?

Onko muuten Windows XP tai Vitsi (Vista) kone kyseessä? -> Vista se sitten on - kun lukee sitten tietää ;) - siis en tiedä jos vaikka on Vistassa joku ongelma. Voisit varmaan kysyä Aerosoftin foorumissa... siellä ne tietää!

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä tuo auttanut. :(    Tuleeko tuo kohta panel.cfg vai aircraft.cfg ?

Paneelin säädöt tulevat panel.cfg-tiedostoon.

Ikävää, että tuo ei toiminut. Minulla oli kerran ihan samanlainen ongelma, mutta siitä on jo aikaa. En millään enää muista miten sen selvitin. Jatka kokeiluja (ota varmuuden vuoksi alkuperäinen panel.cfg talteen). Toivottavasti onnistuu.

Pekka

Edit: Kannattaa myös kysellä joltain kansainväliseltä fs-forumilta. Niissä monissa on kymmeniä tai satoja kertoja enemmän käyttäjiä kuin täällä ja vastauksiakin tulee usein (juuri sen takia) nopeammin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vinkeistä Pekka ja Geoff  :D. Pitää jatkaa ongelman etsimistä ja jospa se ratkeaa. Vista on kyllä oma lukunsa joka aiheuttaa näiden kanssa ongelmaa koska tuokin lisäosa on

tarkoitettu alunperin XP:llä toimivaksi.

p.s. Niin tuohon hain  ja asensin kyllä tuon 3.2 update:n .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...[Vcockpit01]

Background_color=0,0,0

Tätähän minun ymmärtääkseni käytetään vain virtual cockpit-näkymän säätämiseen, ja tässä koneessa ei VC:tä ole. Mutta, hyvä että toimii  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko joku kertoa, mistä ihmeestä tuolta Aerosoftin sivuilta saa tuon 3.2 updaten? Olen tässä jo toista tuntia etsinyt, eikä ole löytynyt millään.  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätähän minun ymmärtääkseni käytetään vain virtual cockpit-näkymän säätämiseen, ja tässä koneessa ei VC:tä ole. Mutta,

Niinpäs onkin. Olin vähän hätäinen enkä lukenut kunnolla.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohon linkkiin törmäsin itsekin, eikä tosiaan toimi. Ei tuota pätsiä sitten mistään muualta saisi? Saattaisi nimittäin korjata oman Bae ongelmani...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko kukaan vahvistaa, että tuon kyseisen koneen paneeli toimisi FS2002. Kaverilla ei ainakaan gauget näkynyt - ulomalli toimi kylläkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No siis tämä ko. lisäosahan on alun perin tehty FS2002lle, mutta on sitten jälkeenpäin tehty FS2004lle yhteensopivaksi. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No siis tämä ko. lisäosahan on alun perin tehty FS2002lle, mutta on sitten jälkeenpäin tehty FS2004lle yhteensopivaksi. 

Juu, siis tämä tiedossa, mutta mahtaako tämä 2004 versio toimia paneelin kera FS2002, kun ei löydy sitä vanhempaa versiota.. mistään..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäli sinulla on ko. lisäosan asennuslevy, sieltä voi valita, kummalle simulaattorille sen asentaa. Ja sanoohan sen jo järkikin, että eihän FS9lle päivitetty versio toimi täysin oikein FS8lla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäli sinulla on ko. lisäosan asennuslevy, sieltä voi valita, kummalle simulaattorille sen asentaa. Ja sanoohan sen jo järkikin, että eihän FS9lle päivitetty versio toimi täysin oikein FS8lla.

RgR, näillä tiedoilla eteenpäin. Hankintalistalle, -->.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko joku kertoa, mistä ihmeestä tuolta Aerosoftin sivuilta saa tuon 3.2 updaten? Olen tässä jo toista tuntia etsinyt, eikä ole löytynyt millään.  :-[

Nojoo. Tuo Aerosoft support on muuttunut vähän ja nyt pitää registerioda jos haluaat hakee tiedostoja sieltä... Minä kokeilin itse eilen kun kirjotin täällä että olin varma että se oli vielä olemassa!

(1) Mene tänne: http://aerosoft-shop2.com/support.php?language=en (on myös ranskan tai saksan kielinen sivu jos haluaat)

(2) Tee uusi rekkari sinne (tai kirjaudu sisään jos on jo)

(3) Paina "Register Another Product" (EI toiminut minulle jos clikkasin heti Eurowings 2004 - tuli vaan kolme linkkiä joka ei auttanut!)

(4) Valitse product (EWG 2004) ja sitten syötä CD registeri coodi (tai download coodi jos sait nettiltä)

(5) Nyt sen pitäisi näyttää ~12 linkkia - yksi niistä on Update 3.2

Toivottavasti toimii!

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo no nyt näkyy tämän verran paneelia. Vian etsintä jatkuu..tekis mieli jo heittää kone kuikkaan. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo no nyt näkyy tämän verran paneelia. Vian etsintä jatkuu..tekis mieli jo heittää kone kuikkaan. :-\

No ei muuta sitten kun IFR yölentoja tekemään :P

Kerro miten sait sen toimimaan senverran että paneeli nyt näkyy? Kokeile muuten FS resoultio = 800x600...

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei muuta sitten kun IFR yölentoja tekemään :P

Kerro miten sait sen toimimaan senverran että paneeli nyt näkyy? Kokeile muuten FS resoultio = 800x600...

Geoff

Itseasiassa taisin saada jotenki syttymää koneen paneeliin valot jne ja siksi tuo nyt näkyy. Mietin vaan onko tuossa paneelikansiossa kaikki ihan oikein ??? Jatketaan vian etsimistä

:thmbup:

p.s. Lähinnä ajattelin kuuluuko nuo mustat osat paneeliin..Kuuluvat ilmeisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojoo, kyllä ne kuuluvat - Simu pitäisi poistaa ne sitten että näyttää läpi... Voisitko lähettää sinun panel.cfg? Mä voin katsoa jos toimii minun koneella ja sitten saan selvä jos on Vista ongelma tai jotain simussa... Osoite on geoffco[at kirjain tähän]chem.gla.ac.uk.

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Geoff:lle siitä että tutki asiaa omalla koneellaan lähetettyäni hänelle nuo omat panel.cfg. Näyttää siltä että ongelma piilee Vistassa vaikkakin eilen tuli testattua itsekkin

kaverin Xp:llä, mutta sama ongelma eli paneeli ei näy kunnolla. Pitää nyt sitten tosiaan tuolla Aerosoftin foorumilla kysellä asiaa jos siihen löytyy ratkaisu. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin nyt sitten paneeli toimii ja näkyy joten nou hätä. Kiitos Geoff vinkeistä jne. Vika piili Vistassa ja näyttöasetuksissa. Vihje löytyi sattumalta Aerosoftin foorumilta. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään