Guest noplamodo

Paras Bae 146-mallinnus

11 viestiä aiheessa

Eli päätin kysyä teidän mielipidettänne, mikä on parhaiten mallinnettu Bae 146?

Pääasiassa ulkomalliltaan, mieluiten myös lentomalliltaan. :)

Ja kysyn tätä sen takia, koska itse olen metsästänyt tätä jo pitkään, ja en tiedä kannataisiko ostaa Eurowingsin tekele. ???

EDIT: Jos mahdollista, perustele. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika turhaa mielestäni laittaa rahaa ulkomalliin, joten joku freeware varmaan tässä tapauksessa paras.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä nyt kuvia katsellessa, niin ainakin Paneeli on Eurowingsillä paras. :)

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä kyllä suosittelen Eurowingsin kone (ai mitä yllätys ::)) Ulkomalli on hyvä paitsi siinä on nuo antennat joka ei ole Avroissa... Paneeli on myös hyvä nyt kun saa korjattu SID/STAR tiedostot Navigraphilta :thmbup: Ei ole paljon huonoo siinä muuta kun yksi pieni textuuri ongelma pyrstössä joka ei kyllä häiritse minua paljon! Lentomallista en kyllä osaa sanoa kun en ole koskaan lentänyt Avroa oikeesti :P

Geoff

EDIT: Tuo Eurowings paketti saa nyt hyvin halvalla netti-huutokaupoissa (ainakin täällä UK ebayssä)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä kyllä suosittelen Eurowingsin kone (ai mitä yllätys ::)) Ulkomalli on hyvä paitsi siinä on nuo antennat joka ei ole Avroissa... Paneeli on myös hyvä nyt kun saa korjattu SID/STAR tiedostot Navigraphilta :thmbup: Ei ole paljon huonoo siinä muuta kun yksi pieni textuuri ongelma pyrstössä joka ei kyllä häiritse minua paljon! Lentomallista en kyllä osaa sanoa kun en ole koskaan lentänyt Avroa oikeesti :P

Geoff

EDIT: Tuo Eurowings paketti saa nyt hyvin halvalla netti-huutokaupoissa (ainakin täällä UK ebayssä)

Vähän off topic, mutta mistä saa noi digitaaliset näytöt tohon bAe 146:een?

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro,

Simussa aloittelevan kaverin luona testailtiin tuossa vähän aikaa sitten tuota Eurowingsin mallia FS2002. Ulkomodeeli toimi hyvin, mutta paneelin gauget eivät näkyneet. Pitäisikö tuon toimia FS2002kin?

"Fully updated from it's FS2002 version." - lainaus Aerosoftin sivuilta.

Saisiko tuon muutettua vanhempaan versioon mitenkään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...Ulkomalli on hyvä paitsi siinä on nuo antennat joka ei ole Avroissa...

Niin, mutta Bae 146-koneissa on.Tai sitten toisinpäin, mutta RJhän on 146en uudempi versio. :)

Tässä esitystä antennista:http://www.airliners.net/open.file/1180773/M/

Ja olen itsekkin ollut monta kertaa avron kyydissä. ;)

Paul Hannityn kone on menossa testiin, olen joskus vain pikaisesti kokeillut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, mutta Bae 146-koneissa on.Tai sitten toisinpäin, mutta RJhän on 146en uudempi versio. :)

Tässä esitystä antennista:http://www.airliners.net/open.file/1180773/M/

Paul Hannityn kone on menossa testiin, olen joskus vain pikaisesti kokeillut.

Aivan oikeen: Mutta Blue1n koneissa ei ole ja kun niitä VA lentoja lennän se joskus hairitsee vähan ja aina yritän piilottaa niitä kuvakappausissa. Paul Hannityn kone en ole kyllä kokeillut... pitäs varmaan joskus... vaikka maalata myös...

Tuo RJX Projekti oli tulossa Jon Murchisonilta ja siinä oli mainostettu VC ja kaikenlaista hyvää mutta projekti lopetettiin pari kuukautta sitten >:( Olisi helposti voittanut tämän...

Geoff

PS. Lähetän viestin siitä texturiongelmasta sulle myöhemmin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu - niin minäkin mutta en (tietysti) ole sitä lentänyt :P

Vähän off topic, mutta mistä saa noi digitaaliset näytöt tohon bAe 146:een?

//P.L

Jos kaikki on asennettu oimkeesti sitten FSn lentokone listassa pitäisi olla kaksi versioa konetta - yks on "EFIS" ja sillä on digi-paneeli...

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähetin s-postia Paulille, ja hän antoi pari kuvaa projektistaan, koneessa on myös VC, ei mikään paras mahdollinen, mutta ulkomalli oli hyvän näköinen. :thmbup:

Ja sori Geoff, tässäkin on antenni. :( (tietysti kun on Bae)

Täytyy todeta, että avro on mallintajien unohdettujen koneitten listalla :'(, mitä hyötyä on jos on tuhat ja yksi versiota samasta koneesta? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään