Guest bemari

Miten käynnistän A300:n Gaurantin paneelilla?

4 viestiä aiheessa

Tervehdys!

Niin, kuten otsikko jo kertookin on minulla ongelmaa A300:n käynnistyksen kanssa. Käytössä minulla on siis SGA:n modeli höystettynä Gaurantin upealla paneelilla, tämä valmis paketti löytyy Avsimista, ja Esa Kaihlanen antoi tuonne latauslinkin viime viikolla toissessa triidissä. Mutta ongelmana on, että en saa tuota bussia käyntiin. Kun aloitan lennon, sammuvat kannut automaattisesti heti aluksi, jonka jälkeen en saa niitä enää käyntiin. Dokumentit tuohon paneeliin on ladattu, ja luettu, mutta silti noita nappuloitakaan ei tunnu löytyvän tuolta koneesta, ja muutenkin käynnistäminen on hakusessa. Siis, voisiko joku neuvoa, miten tuon saa käyntiin?

Kiitos, jos viitsit auttaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siitä on jo jonkin verran aikaa, kun olen viimeksi tuolla lentänyt. Ulkomuistista en uskalla ruveta ohjetta antamaan, täytyy ensin hieman kerrata. Noissa Gaurantin paneeleissa on yleensä erillinen setup-ikkuna, josta voi valita mm. automaattisen käynnistyksen. Se löytyy jonkin piilotetun click-alueen takaa, kuten muutkin paneelin monista ikkunoista. Kannattaa tutkia sitä manuaalia huolella.

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on mukava paneeli ja vaatii käynnistyksessä etenemistä mukana tulevan ohjeen kanssa. Kertomasi perusteella voisi aloittaa tarkastamalla virrat ja polttoainepumput ja -syöttö. Muistaakseni ulkopuolisen virtalähteen apua käynnistyksessä suositeltiin ohjeissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään