Guest GShock

PSS:n bussiin ohjaamo- ja siipinäkymiä?

5 viestiä aiheessa

Onko kukaan askarrellut PSS:n A340 pro -pakettiin mitään siipinäkymiä tai ohjaamon sivu-/etusivunäkymiä? Avsimista löysin jotain mutta ne on vissiin tarkoitettu Posky/PSS mergeen tai jotain sinne päin....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kukaan askarrellut PSS:n A340 pro -pakettiin mitään siipinäkymiä tai ohjaamon sivu-/etusivunäkymiä? Avsimista löysin jotain mutta ne on vissiin tarkoitettu Posky/PSS mergeen tai jotain sinne päin....

Kyllä ne toimii mitkä tuolla avsim.com:issä on, tuohon koneeseen voi liittää vaikka md 83 koneen siipinäkymän on vain eri asia osuuko se siiven kohdalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä ne toimii mitkä tuolla avsim.com:issä on, tuohon koneeseen voi liittää vaikka md 83 koneen siipinäkymän on vain eri asia osuuko se siiven kohdalle.

No wing viewit tekee ihan itse alle viidessä minuutissa, ja siten saa paljon paremmat  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nillä periaatteella noi menee jos tekee ne vaikkapa itse? Siinä on jotain arvoja mitä pitää pyöritellä mut miten ne käytännössä menee?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No wing viewit tekee ihan itse alle viidessä minuutissa, ja siten saa paljon paremmat  ;)

Ja tämä postaus auttoi Timon kysymykseen miten?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään