Guest FINSami

Building crash add on maisemassa

6 viestiä aiheessa

Moi,

Asentelin FSX:ään avsimistä ladatun canarian saarten maiseman. Tämmöinen versio on kyseessä:

Filename: canarfsx.zip

License: Freeware

Added: 15th March 2007

Downloads: 2909

Author: Toni Agramont

Size: 32194kb

Maisema on ok ja tuo mieleen oikeat kanariansaaret sen verran hyvin että lentäminen on mukavaa. Yksi kiusallinen bugi ilmaantui Las Palmaksen kentän päällä:

- Lensin kenttärakennuksen yli noin 600 jalassa kunnes tuli crash! FSX ilmoitti että "building crash" eli että olisin törmännyt rakennukseen...

Ilmeisesti jotain pielessä korkeustietojen suhteen tässä uudessa maisemassa. Voiko tälle asialle itse tehdä mitään vai täytyykö etsiä toinen kanarian maisema? Sääli sinänsä että maisema on ihan mukiinmenevä ja muuten pyörii hyvin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin itse pidän suosiolla crasshit aina pois päältä.

Sama täällä! En nyt muista mikä kenttä oli kyseessä, mutta rullauksen aikana (selvästi erossa rakennuksista) ja viivaa seuraten tuli building crash. Onneksi oli sisäänrullaus, joten ei mennyt koko lento puihin.

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin itse pidän suosiolla crasshit aina pois päältä.

Niimpä.. ei niis oo mitään "hienoo" kun ne on päällä  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, kaipa ajatukseen crashit pois päältä voi tottua.. Oishan se hieno tietysti nähdä seuraukset kun sivutuulilasku menee pieleen mutta kaipa sen voi kuvitellakin.

Joskus vuosia sitten lensin VATSIM verkossa. Jos joskus aikaa tuohon taas riittää niin mites verkkolentämisessä tämmöinen tilanne:

- Minulla maisema jossa lentokentän korkeutta on muutettu. Muilla joku muu maisema tai default maisema.

Näenkö muiden verkkolentäjien koneiden laskeutuvan "maan alle" tai toisessa tapauksessa pysäköivän ilmaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, kaipa ajatukseen crashit pois päältä voi tottua.. Oishan se hieno tietysti nähdä seuraukset kun sivutuulilasku menee pieleen mutta kaipa sen voi kuvitellakin.

Vaikka se olisi päälläkin niin ei se ole mitään realistista tai realistisen näköistä crashia... joihinkin koneisiin on toki mallinnettu crash model jossa eri paikat hajoavat, mutta suurin osa koneista ei sisällä crash mallia, jolloin simu vain pysähtyy ja käynnistää lennon uudestaan. Jos nyt sivutuuli laskussa toinen siipi osuu maahan niin ei se välttämättä räjäytä koko konetta.  ;D Näitä esimerkkejä olisi lukemattomia, mutta varmaan ymmärrät pointtini.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään