Guest OttoPOI

Seinäjoki kaatuu lähestyttäessä etelästä/lounaasta

9 viestiä aiheessa

Mörskökkeli!

Tänään oli tarkoitus jatkaa pohjois-Suomen valloitusmatkaa, mutta matka tyssäsi siihen, että kun lähestyn Seinäjokea etelästä tai lähinnä lounaasta, simu vetää itsensä mustaksi. Olen yrittänyt skannata ScanAFDllä duplikoituneita AFCADeja ja EFXX on päivitetty uusimpaansa, siinä missä ei ole EFSIä mukana.

Auttakaa, mieluiten mahdollisimman nopeasti  :)

Kiitän ja roogeretan.

EDIT_ Lisäisin vielä, että kun silloin lensin Suomen Ympärystä, niin tein ILS-lähestymistä 32lle, simu ei kaatunut  ??? :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koeileppas vielä kerran tuo legi... Kun esimerkiksi mulla on vähän kaatuilua koko ajan, niin uudelleen yrittäminen auttaa. :P Kannattaa yrittää uudelleen, jos nyt kyseessä oli vain yhden kerran osunut bugi.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin itseasiassa sen ensimmäisen kerran jälkeen uudelleen, kun luulin, että kaatuminen johtui ulkokuvaan vaihtamisesta, kuten Kuopiossa minulla käy. Voin illalla vielä uudelleen yrittää, mutta jos ei onnaa, niin sitten pitää varmaan hypätä se legi yli, tai tehdä pitkä kiertomatka  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hömh... Eipä ole mun korviin ainakaan kantautunut aikaisemmin että EFSI kärsisi kaatumataudista. Kokeile vielä uudelleen ja katsotaan miten käy :) Voisin vahvasti veikata että kaatumisen aiheuttaa jokin muu kuin nuo EFSI:n roinat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... Voisin vahvasti veikata että kaatumisen aiheuttaa jokin muu kuin nuo EFSI:n roinat.

Sitä minäkin luulen, silloin joskus kun oli kaatumatautia 32:n ILS-lähestymisen kanssa, niin johtui muistaakseni jostain Hong Kongin skenusta  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään kun jatkoin retkeä, tein 14 lähestymisen, ei kaatunut, 32:sta en tiedä  :thmbup: Uutta stooria tuloillaan  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on täällä jo kolme viimeisintä lentoa Seinäjoen lähialueella päättynyt kaatumiseen. Tällä melko uudella, pelkästään simu käyttöön hankitulla koneella, Seinäjoen lisäksi muistaakseni vain Kauhavalla on mennyt pari kertaa nurin.

Noilla epäonnisilla lennoilla lentoonlähtö tapahtui siis Seinäjoelta ja kaatui käsittääkseni(olin itse seuraamassa vain tuota viimeistä lentoa) aina kun kenttä oli saatu taas näkyviin. Joka kerta siis pyrittiin takaisin laskuun EFSI:lle.

Että semmosta. Pitää oikein alkaa tutkia tuota.

Oskari.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään