Guest FIN1979

PMDG 737NG ja 747 erroria

13 viestiä aiheessa

moi

Nyt on ärsyttävästi muutamia kertoja PMDG:n tuotokset kaatuneet työpöydälle.

Ensimmäisenä errori valittaa jotain C++ :sta...

[ attachment removed ]

Tämän jälkeen FS2004 kaatuu.

[ attachment removed ]

Viittaako tuo facilities.dll FS:n SID,STAR, reittipiste yms. tietokantaan vai mihinkä ? Meinasin että voisiko tuo kaatuminen johtua siitä kun PMDG 737Ng ja 747 FMC käyttävät samaa SID STAR yms tietokantaa ? Tuo C++ errori menee kyllä yli hilseen.

Installoin viikonloppuna kummatkin 737NG:n ja 747-400:n uudestaan ja samat errorit vain jatkuvat. Kummatkin ovat siis ihan aitoja itse ostettuja PMDG:ltä uusine päivityksineen.

Onkos muilla PMDG omistajilla tullut vastaavaa eteen ? Täytyy kait tuosta virheestä ilmoittaa myös PMDG voorumille.  :-

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensithan 737NG:n ennen 747:aa, sillä muuten menee kuulemma jotain läskiksi? ;)

Juu on asennettu 737NG ennen.

Laitoin kyssäriä PMDG foorumille, saas nähdä mitä vastataan.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu on asennettu 737NG ennen.

Laitoin kyssäriä PMDG foorumille, saas nähdä mitä vastataan.

Jani

Kumpi  737NG sulla on? Ainakin 737-600/700 ja 737-800/900 on ristiriidassa keskenään ja niihin pitää asentaa erikseen päivitys että, toimivat yhdessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kumpi  737NG sulla on? Ainakin 737-600/700 ja 737-800/900 on ristiriidassa keskenään ja niihin pitää asentaa erikseen päivitys että, toimivat yhdessä.

Mulla on kummatkin 737-600/700 ja 737-800/900. Olen asentanut ne niin, että ensin -600/-700 ja sitten -800/-900

Mihinköhän tuo facilities.dll viittaa ? Luin myös jostain että tuo C++ errori olisi yhteydessä Microsoft Office ohjelmaan, mutta miksihän se vaikuttaisi PMDG:n Bojoihin ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on kummatkin 737-600/700 ja 737-800/900. Olen asentanut ne niin, että ensin -600/-700 ja sitten -800/-900

Mihinköhän tuo facilities.dll viittaa ? Luin myös jostain että tuo C++ errori olisi yhteydessä Microsoft Office ohjelmaan, mutta miksihän se vaikuttaisi PMDG:n Bojoihin ?

Jani

Mulla oli asennettu samalla lailla ensin -600/-700 ja sitten -800/-900 mutta, eivät toimineet yhteen. Tais tulla muistaakseni samaa facilities.dll erroria kun poistin Abacus-lisäosia ja, sen jälkeen ei toiminut LVLD-767, Feelthere-777 eikä PMDG:t. Myös herjasi jostain puuttuvasta main gaugesta..Sekavaa. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on -600/-700 ja -800/-900 versiot asennettuna mainitussa järjestyksessä, eivät toimi yhdessä ilman "model update" asennusta joka löytyy ainakin boxed versiossa sieltä -800/-900 levyltä. Download versiosta en tiedä.

Näin model updatesta asennusohjeessa:

"This update is provided to those PMDG customers who own both the PMDG 737-600/700 and the PMDG 737-800/900.

This update replaces the 737-600/700 and 737-700-Winglets models with versions that are compatible with the "clickable Virtual Cockpit" found in your 737-800/900 models.

This update REQUIRES that you have both the PMDG 737-600/700 and the PMDG 737-800/900 installed before proceeding.

This update is not for customers who do not own the PMDG 737-800/900.  This update will damage your 737-600/700 if you do not meet the installation requirements."

Enpä tiedä onko apua juuri tähän ongelmaan kun en tuota 747- mallia omista. Ajattelin kuitenkin mainita.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen asentanut myöskin tuon model updaten ja ainakin 737-700 mallissa on klikattava virtuaaliohjaamo. Täytynee toivoa että joku PMDG foorumilla osaisi neuvoa ratkaisua tuohon ongelmaan. Ihmettelen kun sama kaatuminen tulee myös 747-400 Queen of the Skiessin kanssa  :-\

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää että tuo facilities.dll errori ja C++ errori ei liity erikseen PMDG tuotteisiin. Lensin äsken Project Openskyn Boeing 737NG:llä San Diegossa ja simu kaatui samoihin virheilmoituksiin. Googletin ja huomasin että tuo ainakin tuo facilities.dll errori saattaa liittyä lisäosamaisemiin. Itselläni oli kaatumishetkellä käytössä Fly-Tampan San Diego.  :-\ Täytyy testailla tänään jollain defaultti lentokentällä.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää että tuo facilities.dll errori ja C++ errori ei liity erikseen PMDG tuotteisiin. Lensin äsken Project Openskyn Boeing 737NG:llä San Diegossa ja simu kaatui samoihin virheilmoituksiin. Googletin ja huomasin että tuo ainakin tuo facilities.dll errori saattaa liittyä lisäosamaisemiin. Itselläni oli kaatumishetkellä käytössä Fly-Tampan San Diego.  :-\ Täytyy testailla tänään jollain defaultti lentokentällä.

Jep, tarkista alkuun afcad tiedostot. Löytyykö San Diegoon esim. tupla-afcad?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, tarkista alkuun afcad tiedostot. Löytyykö San Diegoon esim. tupla-afcad?

Eipä ole kuin se Fly-Tampan oma AFCAD (Mod).

Täytyy kokeilla lentää sitten vaikka defaultti kentältä. Ihmettelen kyllä että miksi ensin tulee tuo C++ error.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_topic&forum=121&topic_id=272196&mode=full

Hiukan ruosteisella englannin kielen taidolla tavasin tuolta linkistä jotain AI-liikenteestä ja C++ runtime errorista lisäosa maisemissa.

Kiitän linkistä, tuo auttoi aika paljon.

Poistin nyt Traffic_FFBM liikenteen ja AI_Garbage_Bargen joihin tuossa threadissa viitattiin. Nyt kun muistuu mieleen niin kaikki lennot jotka olen lentänyt PMDG 737NG:llä ja 744:lla ovat olleet merenranta lentokentistä joihin tuo kaatuminen voisi vaikuttaa.

Testaan huomenna PMDG 737NG:llä lentää uudestaan San Diegosta ja jos hyvin käy niin silloin se ei enään kaadu. Joku tuolla ihmettelikin että miten jokin AI-Laiva voi aiheuttaa simun kaatumisen...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään