Guest jjjarvi

AVsim comin latausnopeus

5 viestiä aiheessa

Niin kysyn nyt ennenkuin rupean sorkkimaan laajakaistan asetuksia että onko teillä muilla tuo download nopeus avsim cominin librayista surkean hidas?

Kun esim FSNordicin librarysta imuroin tavaraa noin 100 kt/sek niin avsimcomista nopeus on juuri nytkin 19.6 kt/s!!! Jo pitkän aikaa ollut nopeudet näin 20 kt/s halmeilla!! Onko todella niin ruuhkautunut palvelimet heillä vai minun laajakaistassani vikaa??

Vastaan itse samalla itselleni että muilla sivuilla imuroimisnopeus parempi kuten edellä kerroin..mutta kaipaisin muiden huomiota asiasta.

Niin Elisa on operaattori.

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harvemmin mullakaan tulee tuo lataus sieltä yli 30kt/s, että taitaa olla rajoitetut nopeudet siellä päin, kun kuitenkin aika paljon on samaan syssyyn porukkaa latailemassa tavaraa sieltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yleensä ainakin minulla iltapäivisin ja iltaisin tulee tuollaista hidasta. Jotain 40kt/s se yleensä on. Aamuisin ja aamupäivisin se tulee minulla yleensä ihan hyvää vauhtia. Tai ainakin monta kertaa nopeammin kuin iltaisin.  Ja FSNordicistakin yleensä faijan koneella tulee ainakin parii sataa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo mulla kans tulee yleensä sellasta 20kt/s, mutta joskus saattaa tulla jopa 50kt/s  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harvemmin mullakaan tulee tuo lataus sieltä yli 30kt/s, että taitaa olla rajoitetut nopeudet siellä päin, kun kuitenkin aika paljon on samaan syssyyn porukkaa latailemassa tavaraa sieltä.

Sama täällä. Itselläni 11 Megainen netti ja FSNordicista ladattaessa saattaa tulla jopa 900kt/s. Avsimistä vain noin 40kts, joskus offpeak tunteina ehkä 100kt/s. Viikonloppuna ruuhka-aikaan avsimistä en juurikaan lataile sillä nopeudet tippuvat alle 20kt/s  :P

ei tuo avsim vielä mitään sillä allnodesbusy.com:a ladattaessa en saa sitäkään nopeutta, saati pääse kirjautumaan sisään  ;D simviationsta tulee ihan kohtuu nopeutta.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään