Kai Lilja

Finnair AI liikenne asennus.exe ?

6 viestiä aiheessa

Hyvää päivää!

Lyhyesti ja ytimekkäästi: Onko olemassa yksinkertaista (ja helppoa) keinoa asentaa AI liikenne, vaikkapa EFHK?

Katsoin Wikin ohjetta ja totesin AI asennuksen olevan todellinen aika syöppö. Hae sitä, hae tätä, laita sinne, kopio tuonne...

Eli ei AI liikennettä näkyvissä.

Onko olemassa saman tyyppistä (exe) menetelmää, kuin millä asennetaa VF:n lentokonepaketit?

Olen valmis maksamaan toimivista AI.exe paketeista!

Loistavaa kevättä!

-Kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Cilckteam tekee ilmaisia asennusohjelmia. Lisäksi PAI:n paketit asennetaan PAI:n omalla ohjelmalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo se on minun tekemä ohje ja onhan se hieman sekava, mutta jos aiot tehdä itse hyvän AI-liikenteen, tuollaista se vähän on. Itse olen tekemässä ihan yleisesti jakoon tulevia asennettavin AI-paketteja, mutta niissä kestää vielä tovi.  :P

Mutta nyt pitää keskittyä lentämiseen..  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun kerran sen AI-liikenteen asentamisen oppii, niin kyllä se alkaa sujumaan aika hyvällä vauhdilla. Tosin varoitan riippuvuudesta... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mistä noita clickteamin valmiita ai paketteja saa/löytyy(tuntui vähän vaikealta etsiä avsimistä... >:()

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mistä noita clickteamin valmiita ai paketteja saa/löytyy(tuntui vähän vaikealta etsiä avsimistä... >:()

Clickteam tekee siis asennusohjelmia ei ai-liikennepaketteja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään