Guest teropa

FSX SP1 julkaistu!

88 viestiä aiheessa

280MB,  :o Voiskos joku kertoa muutoksista, ei tainnut DirectX10 vielä tulla vaan vasta SP2:ssa? Nyt ei kerkee rekisteröityä tonne Tero PARTASEN yhdelle sivustolle ja toisesta en tajua A yhtään B mitään, ;D

RiPa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Performancen puolesta kuulostaa aika lupaavalta, kohta sen näkee kun pääsee testaamaan.

We think SP1 is going to deliver the goods for most users, and will reward users with better hw the most. We expect that, except in the very,very low end hw, all users should see a 20% gain. Some scenarios will see 40%, and some will see a bit more. Its really going to depend on a lot of variables. We hope this enables users to either fly at the same settings with greater FPS, or to bump the sliders up 1 or 2 ticks and still get the same FPS you had.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ei ollut frameihin mitään vaikutusta, mutta prosessorinkäyttö% nousi sataan ja pomppii siinä yheksänkymmenen päällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ei ollut frameihin mitään vaikutusta, mutta prosessorinkäyttö% nousi sataan ja pomppii siinä yheksänkymmenen päällä.

Mulla rullaa koko kone/simu sujuvammin.. Target FPS toimii itse nostettuna 20:ssä aikaisemman 17:n sijaan.. Todella hienosti nättäis vörkkivän!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla rullaa koko kone/simu sujuvammin.. Target FPS toimii itse nostettuna 20:ssä aikaisemman 17:n sijaan.. Todella hienosti nättäis vörkkivän!

Mitä nyt ehdin aamusella kokeilla niin default Cessnalla framet EFHK ja EFHF ympäristössä pyöri siellä >30 tuntumassa aikaisemman <20 sijaan. Ainakin minulla oli huomattava vaikutus performanceen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jees! Heti menee ladattavaksi! Vielä kun tulisi enemmän Lisäosia X:ään, niin Avót! :thmbup:

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ladattu on pätsi. Vielä pitäisi jaksaa installoida FSX takaisin koneelle  ;D

Jos sen vaikka laittaisi huomisen projektiksi ja testaisi miten tuo uusi pätsi vaikuttaa omalla koneella.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jees ! Ladattu on ja asennettu. Framet nousevat ihan kiitettävästi. Nyt EFHK:lla 40-60 fps, kun aiemmin oli alle 30 :thmbup: Nostin jopa näyttöasetuksista kaikki sliiderit täysille, ja silti pelittää hyvin.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertokaapa te jotka olette ehtineet tuota SP1:tä jo kokeilla, auttaako se mitään niihin grafiikkaongelmiin, mitä FS9-kentissä on FSX:ssä?

Tuolla blogissa vain kerrottiin jostain maan pyöreyteen liittyvistä korjauksista, joitten pitäisi parantaa 3rd party maisemien toimintaa FsX:ssä.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jees ! Ladattu on ja asennettu. Framet nousevat ihan kiitettävästi. Nyt EFHK:lla 40-60 fps, kun aiemmin oli alle 30 :thmbup: Nostin jopa näyttöasetuksista kaikki sliiderit täysille, ja silti pelittää hyvin.

Arttu

Jaaha,  :o :o Saa FSX:n kriitikot jo nyt näpilleen mukavasti ja tämä vasta ensimmäinen SP, eehhehee, ;D Eehheheehee.. Jöö, ja asiaan. Kertoisitko Arttu millasella näyttiksellä painelet menemään? Onko 8800 sarjaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arttu

:o Aika korkeat fps:t. Itellä ei tuo SP tunnu vaikuttavan mitenkään fps:in, edelleen EFHK:lla kymmenen pinnassa. :thmbdn: Mimmonen kokoonpano sulla, Arttu on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiskoin SP1:n, asensin ja lähdin lentoon. Eihän siitä mitään tullut, kun FSX tyssäsi fataaliin virheeseen ja se siitä. Tätä jatkui joka kerta, teki mitä tahansa. Lopuksi poistin ini-fileton ja asensin SP1:n uudestaan.  Nyt toimii paremmin eli tyssää fataaliin virheeseen vain silloin tällöin, yleensä jos vaikkapa yrittää tallentaa lennon tai muuttaa asetuksia lennon aikana.

Sitten se odotettu pääasia eli kovasti paljon mainostettu tehokkaampi ruudunpäivitys ja tuplaydinprossun mukaan ottaminen. Valitettavasti pettymysisku oli taas melkoinen: Ei juurikaan havaittavaa vaikutusta simun nopeuteen.

Tämä jenkkien SP1:stä valmistellut työryhmä on kyllä kovasti blogannut ja lässyttänyt tekemisistään, mutta lopputulos ei vastaa herrojen suuria sanoja. Jenkkityyliin ongelmat peitetään kovalla pulinalla ja selityksillä sekä annetaan vaikutelma tehokkaasta puurtamisesta. Just joo.

Jos luulet, että olen pettynyt kaiken ennakko-odotuksen ja hehkuttamisien jälkeen Microsoftin päivityspakettiin, niin ihan oikeassa olet! Jos olisin paha suustani, kehoittaisin SP1:n ryhmää työntämään tekeleensä Aunukseen. Ei minulla ole kylläkään mitään aunuslaisia vastaan.  ;D

En jaksa eritellä laitteistoani, mutta totean vain, ettei masiinan ja oheiskamojen pitäisi kyllä reilusti riittää. Ei vain Microsoftin pojille riitä. Taidan siirtyä Tetrikseen. Huokaus.

MS

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiskoin SP1:n...

SP1 pitää asentaa puhtaan FSX asennuksen päälle, sinun ongelmasi kuulostavat siltä että SP1 ei ole asentunut oikein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SP1 pitää asentaa puhtaan FSX asennuksen päälle, sinun ongelmasi kuulostavat siltä että SP1 ei ole asentunut oikein.

Puhtaan asennuksen? Voiko se, että minulla tuo ei tunnu vaikuttavan johtua siitä, että minulla on cold&dark ? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten varmaan hyvä, mutta jos installointiohjelma ei köydä D-asemaa, missä simuni on. Valittaa, että kovalevyltä on vapautettava 1500 mgeatavua, vaikka minulla on 140 vapaana D:llä. Lisäksi, sitä enemmän vapautan tilaa C:ltä, sitä vähemmän asemalla on tilaa. Kaipa tässä pitää tyytyä FSX:ään ilman service packia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SP1 isketty puhtaaseen FSX:ään ja kyllähän se vaan pyörii huomattavasti paremmin.

Sen lisäksi, että FPS:t nousi, ne myös tuntuvat huomattavasti vakaammilta. Muutenkin peli

ei swappaile tai kangistu jos katselee ympäriinsä ja kamaa tulee lisää ruudulle ja muistiin.

Saipa vielä detailia nostaa ja silti pyörii paljon paremmin kuin koskaan - ja tämä kaikki ilman

mitää tweakeja. Heti alkuun kannattaa  se autogen -kansion default.xml poistaa tai tiedostopääte

nimetä uudelleen, sillä se vaikutti minulla älyttömän paljon, eli potkua tuli vieläkin lisää.

Täytyykin koittaa vielä hakea pienemmät tekstuurit yms. jos kärsis laittaa vieläkin enemmän

kamaa ruudulle :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikuttaa tosiaan niin paljon että minäkin tällä vanhalla nuhapumpulla pääsin heittämään oikein kunnon testilennon. HEL - ARN  :)

Pitääpä vielä tosiaan nuo autogenit poistaa, en muistanutkaan niitä. Vaan oliko X:ssä tuossa autogen filussa puitakin mukana? Ne olisi ehkä mukava säilyttää, no pitää katsoa.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puhdas FSX paitsi asennettu Photo-Based Add-on Scenery Update minkä kai pitäisi olla ok. Asennuksen yhteydessä tuli jokin InstallShieldiin liittyvä virhe, mutta näyttäisi silti toimivan ja "About..." näyttää oikean version. En tajunnut ottaa virheilmoitusta ylös, eli jos jollekulle muulle tulee sama, voisi vaikka postata tänne... Osaa sitten jälkikäteen kysellä jollei asennus pidemmän käytön yhteydessä toimikaan niin kuin piti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mullahan tuo asentui ongelmitta, vaikka oli asennettu fsd koneita ja flight1 cessna 441...ja täysin ongelmitta pyörii. Nopeutu kyll jonkin verran latausajat :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selvästi luistavampi on mullakin päivityksen jälkeen, nyt tällä pärjäilee tosi hyvin.  Ja grafiikat kestää katsella, ei päässyt FS9:llä lähellekään....  Tästä se lähtee.

Kari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään