Guest Ilves

IVALO - ROVANIEMI ????

14 viestiä aiheessa

Som moro taas!

Kertokaas nyt maiseman tekijät, että mikä kumma mustuttaa taulun joka kerta kun lähden ilmaan Ivalon kentältä.

Nyt hetki sitten otin sen King Air koneen ambulanssi mallin ja tein planin k.o. legille.

Heti kun olin vetämässä telineet sisään mustui taulu.

Onko syynä se uusi IVALO?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minulla uusi Ivalo pyörii kaatumatta. Painapa seuraavan kerran siinä vikailmossa olevaa "details" kohtaa (saattoi olla joku muukin nimitys) ja katso mitä se herjaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässäpä nyt niitä herjoja!

Tarkoittaako tämä sitä, että en näillä maisemilla enää koskaan voi lennellä?

Vai mitä pitäisi tehdä, jotta planit pohjoisessa onnistuisi?

[ attachment removed / expired ]

[ attachment removed / expired ]

Ei tämän epätävallisempia herjoja tule.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin!

Päivitin sen ja kokeilin, mutta aivan sama tulos.

Av bockasin simun listalta Ivalo 2.

Nousin ilmaan Ivalosta sillä SAAB 105 = Sk 60 koneella.

Tuijotin sitä GPS:ää ja kun oli pienet kirjaimet, niin oletin Rovaniemen olevan edessä, mutta löysinkin itseni Sodankylästä.

No. Ihan hieno kenttähän sekin on. Olin vain sotkenut EFRO ja EFSO:n siinä GPS:ässä.

Nyt voisi vielä laittaa sen Ivalon takaisin ja ottaa rovaniemi pois, niin silloin olisi molemmat testattu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viisaasti kysytty!

Minulla on itsellänikin hieman samoja epäilyksiä.

Nyt olen imuroinut uudelleen sen Ivalo 2 tuolta file kirjastosta ja ajattelin uusinstalloida sen huomenissa.

Tuolla kirjahyllyssä oli tallella se read me utprintattuna, joten kun sitä seuraten teen tämän uusinstalloinnin, niin katsotaan sitten taas uusin silmin tätä problemaa.

Kiitos nyt ensiksi osanotosta murheeseen ja lohduttavista neuvoista.

Vi kämpar vidare.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään 11/5

Uusinstalloin sen EFIV2. Kokeilin kahdella eri koneella.

Sk 60 ja default Cessna.

Ei paljon kenttää pidemmälle päässyt kun simu sammui kummallakin kerralla.

Mitähän on tässä tapauksessa pielessä?

Tein asennukset mielestäni ohjeiden mukaan.

Sitä vanhaa EFVI:tä ei näy missään, siinä listalla.

Annoin polun installerille:

C >Prog > MC Games > Flight Simulator 9 > Adon Scenery > Suomi. Ja siellä se mappi on ja sieltä lisättynä simun luetteloon.

Sen filen AF2 kopioin sinne fin AFCADS scenery mappin, kuten ohjeissa ehdotetaan.

Mitä siis olen tehnyt väärin. tai jättänyt tekemättä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei EFIV asennuksessa ole mitään vikaa.

Mikäs tuo EFRO_arrestorcable juttu on? Toimiiko se? Ja sisältääkö se jotain maisema tiedostoja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EFRO arrestering mappi on tuolta FSNordic kirjastosta otettu, mutta enpä ole sitä sen kummemmin käyttänyt.

Silloin heti kun sen asensin , niin kokeilin, mutta en huomannut sen vaikutusta.

Tosin en hallitse sitä Hornetin laskeutumista niin, että voisin sanoa sen arresteringen toiminnasta mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EFRO arrestering mappi on tuolta FSNordic kirjastosta otettu, mutta enpä ole sitä sen kummemmin käyttänyt.

Silloin heti kun sen asensin , niin kokeilin, mutta en huomannut sen vaikutusta.

Tosin en hallitse sitä Hornetin laskeutumista niin, että voisin sanoa sen arresteringen toiminnasta mitään.

Jos sulla ei ole itse sitä arrestor cable ohjelmaa (jonka nimeä en muista, mutta se taisi muuttua maksulliseksi joskus) niin et sinä tuolla pelkällä kirjastosta löytyvällä paketilla tee mitään.

Onko sulla se epävirallinen FinnSki paketti missä on laskettelurinteet asennettu? Jos on, niin kokeile poistaa se.

Mulla alkaa konstit loppua... lensin justiin äsken testausmielessä Ivalo-Rovaniemi eikä siinä mitään hämärää ollut, kaikki toimi niin kuin ennenkin. Se vain että Ivalossa on vähemmän lunta kuin Rovaniemellä.  ;D Golf-virran vaikutuksia vissiin...  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Golf-virran vaikutuksia vissiin...  :P

Itse asiassa Jäämeri ja Golf-virta taitavat oikeastikin hieman vaikuttaa ko. ilmiöön.

Milloinkas paketoidaan v2.1?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSX

Minulla sattuu olemaan se Ivalo asennettuna tuonne FSX:ään ja kokeilin sitä ja lensin turbo / amfibio "Lättähännällä" pienen lenkin ja se otimi , ainakin tällä kerralla ihan O.K.

Olisikohan viisasta poistaa kaikki Ivaloon viittaava ja laittaa vielä kerran se Ivalo 2 tähän FS9:ää.?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään