Guest NRJmaster

Millä ohjelmalla kuvia?

9 viestiä aiheessa

Millä ohjelmalla otatte kuvia FSX:stä? Itse olen kokeillut frapsia ja fsscreeniä, frapsi ei toimi screenillä tosi huono laatu ja pitää käynnistää aina uudelleen..

PS: Ensimmäinen viestini foorumilla.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö tuon FSScreenin kuuluisi toimia samanlailla kaikissa ohjelmissa, koska sehän vain ottaa kuvankaappauksia ja tallentaa ne. FSScreenissä ei suinkaan tarvitse sulkea ohjelmaa joka kerta vaan painat prt sc-näppäintä näppäimistöltäsi ohjelman pyöriessä ja se tallentaa kuvan välittömästi samaan kansioon kuin missä ks. ohjelma on. Kun painat prt sc-nappia uudelleen niin ohjelma ottaa uuden screenshotin ja tallentaa tämän uutena kuvana samaan kansioon. 10 kertaa prt sc-napin painamista tuottaa siis lopputuloksena 10 kuvaa eikä se siis korvaa edellistä kuvaa uudella. Laatu on mielestäni ihan normaali.

En ole testannut ohjelmaa FSX:llä mutta kyllähän sen pitäisi toimia täsmälleen samalla tavalla kun on ihan erillinen ohjelma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSScreen toimii kaikissa peleissä.Ite olen ottanut Cs:sässä kuvia tuolla FSScreenillä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis, FSX:ssä riittää vain jos painat V -nappulaa. Ei mitään FSScreeniä tarvitse FSX:ssä.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo mutta jos painan FSX sitä v nappulaa nii voinko sen kuvan esim laittaa tänne kuvakaappauksii, ku olin just tekemäs lentoo mis kuvaan.  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo mutta jos painan FSX sitä v nappulaa nii voinko sen kuvan esim laittaa tänne kuvakaappauksii, ku olin just tekemäs lentoo mis kuvaan.  ???

Täytyy se ensin pieniä 800 pikseliä leveäksi ja alle 200kt:n kokoiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun painat v tallentuu kuva simun tekemään kansioon: omat kuvatiedostot/Flight Simulator X Files. Menet vain tuonne kansioon ja klikkaat hiiren oikealla painikkeella kuvaa ja sitten vaikka avaa sovelluksessa. Kannattaa toki hommata joku kuvan käsittely ohjelma, MS Paint kun on hieman köppänen.  Itse käytän IrfanView nimistä ilmaista kuvankäsittely ohjelmaa, Googlella löytyy...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään