Guest kultsu

suomen lentokoneet ja kentät fs2004

12 viestiä aiheessa

terve teille ! olen uusi ihminen täällä, ja näin pyytäisin teiltä harrastajilta apua ja asiallisia vastauksia/ohjeita. olen hurahtanut simuiluun..... nyt haluaisin uusia koneita ja tarkempia kenttiä suomesta. olen niitä löytänyt ja yrittänyt ladata tuolta tiedostoista sitten olen purkanut koneelle, siirtänyt kansioihin onnistumatta siinä ja nyt on vkäyrä noussut kun en osaa kuka kertoisi ohjeita tai mistä löytäis ohjeet. etsin kokopaketteja koneista ja kentistä mitkä olisi helppo asentaa koneelle ja päästä niillä lentämään maisemat olisi kiva myös saada toimimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Ja tervetuloa foorumille. Useimmissa (=lähes kaikissa) scenery ja konepaketeissa on ns. Read Me -tiedosto, joka antaa yksityiskohtaiset ohjeet asennuksesta ja käytöstä. Lue ne, ja toimi sen mukaan.

Arttu

terve teille ! olen uusi ihminen täällä, ja näin pyytäisin teiltä harrastajilta apua ja asiallisia vastauksia/ohjeita. olen hurahtanut simuiluun..... nyt haluaisin uusia koneita ja tarkempia kenttiä suomesta. olen niitä löytänyt ja yrittänyt ladata tuolta tiedostoista sitten olen purkanut koneelle, siirtänyt kansioihin onnistumatta siinä ja nyt on vkäyrä noussut kun en osaa kuka kertoisi ohjeita tai mistä löytäis ohjeet. etsin kokopaketteja koneista ja kentistä mitkä olisi helppo asentaa koneelle ja päästä niillä lentämään maisemat olisi kiva myös saada toimimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selvä, huvitti vaan kun täällä palstalla liikkuu myös Jani Nissi. :)

Siinähän oliskin vanhemmilla pähkinää jos olisi veljekset Jan ja Jani Nissi.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervetuloa vaan minunkin puolestani!

Nuo read me- tiedostot ovat kylläkäteviä, mutta jos ei englanti oikein suju, niin koneet laitetaan useimmiten kansioon, joka voi olla hieman erilaisen polun takana ja itelläni se löytyy C/program files/microsoft games/fs9/aircraft  ja sitten toki konepaketissa voi olla vaikka gauges- kansio, joka taas laitetaan ...fs9/gauges kansioon. Sceneryt taas asennetaan vaikka ...fs9/addon scenery ja sitten aktivoit sceneryn käyttöön simun file libarysta ja sitten käynnistät simun uudelleen. Toivottavasti en sekoittanut sinua kovin hirveästi...  :laugh:

Siinähän oliskin vanhemmilla pähkinää jos olisi veljekset Jan ja Jani Nissi. :laugh:

vieläpä kaksoset... ja ajatelkaa opettaja parkaa... :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kiitos pekko. nyt tuli semmoisia ohjeita mitä kaipailin.... kun tuo lontoo ei ole hallinnassa niin tulee välillä toppi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän on pakko sanoa, että missä hel******* tuo Nordicin Ohjeet -osio viipyy. On uupunut jo aika kauan. Siellä oli ohjeet myös tuohon...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

niin minäkin olen niitä odottanu mutta ei vain näy ohjeita..... tämmöinen aloitteleva harrastaja on pulassa kun kaikki pitää itse opetella ja kokeilla........... se vie vähän intoa simuilusta kun joutuu kaikki opettelemaan niinkuin alusta pitäen. ikää on jo ja tämä tietokone homma ei ole niin helppoa kuin semmoisella immeisellä kuka on ikänsä touhunnut. meillä poika osaa käyttää konetta kohta paremmin kuin me. nappula täytää kesällä seitsemän.

että sillein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

niin minäkin olen niitä odottanu mutta ei vain näy ohjeita..... tämmöinen aloitteleva harrastaja on pulassa kun kaikki pitää itse opetella ja kokeilla........... se vie vähän intoa simuilusta kun joutuu kaikki opettelemaan niinkuin alusta pitäen. ikää on jo ja tämä tietokone homma ei ole niin helppoa kuin semmoisella immeisellä kuka on ikänsä touhunnut. meillä poika osaa käyttää konetta kohta paremmin kuin me. nappula täytää kesällä seitsemän.

että sillein.

Sitä vartenhan tämä foorumi on, että jos ei jotain tiedä/osaa niin täällä voi kysyä. Jokainen on joskus aloittelija, eli ei kannata jäädä yksin ongelmiensa kanssa, vaan rohkeasti kysyä. Toki tuolta käytännön vinkkejä ja oppaita Flight Simulatoriin- triidistä voi katsoa ja foorumin hakutoimintoa käyttäen löytää myöskin usein etsimänsä.

Ja on muuten hienoa Jan, että olet löytänyt tämän upean harrastuksen! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään