Guest Esaz

FS9 kaasu bugii

7 viestiä aiheessa

Elikkäs sovitaan nyt vaikka että koneena on kaksi moottorinen kone. Jos lisään kaasua F-näppäimistä tai joystickista, niin vain vasemman puoleisen moottorin voima lisääntyy. Välillä toimii normaalisti. Näin käy kaikissa koneissa, vaikka oisi neljä moottorinenkin, VAIN vasen lisääntyy  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos sulla ei ole valittuna kaikki moottorit? Paina E:tä ja sitte nopsaa 1, 2, 3, 4, kuinka monta moottoria koneessa sitten onkaan.  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä tekee sellaista oiretta, että alussa toimii normaalisti 2-4 moottoriset mutta pidempää reittiä ja autopilotilla lennettynä pilotin poiskytkemisen jälkeen tikun kaasukahvaan reagoi vain ykkösmoottori. Muut moottorit jäävät jumiin viimeiseen A/T:n asentoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla esiintyy tätä samaa, mutta tosi harvoin. Hommaa ei oo tullu tutkittua siis sen enempää, mutta yleensä kannattaa pistää End Flight ja sitte uutta lentoa kehiin. Pitkän lennon jälkeen oikeen kiva vaihtoehto :P...

Mikko tervetuloa foorumille :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu.. Mulla on ilmennyt kanssa. Painan aina Alttia, menen aircraftiin, ja valitsen saman koneen uusiksi. Näin pitäisi korjaantua, ei tosin kovin realistista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Joel.

Noita vaihtoehtoja olen itsekkin käyttänyt ongelman korjaamiseen,

mutta tärkeintä on että vika ei olekkaan langattoman ohjaimeni ominaisuuksissa, joiksi sitä kovasti luulin.

Olisi kyllä hyvä jos joku joka olisin ongelman saanut "lennosta" poistettua kertoisi pikku vinkkejä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään