Jarmo Stenvall

FSX Pilotille aktiviteettia

12 viestiä aiheessa

Heitänpä tänne tällaisen "pienimuotoisen" kyssärin:  :P

Hieman alustusta kysymykseen:

Olen tässä lennellyt tuolla FSX simulla jo pikkasen yli pari kuukautta, ja alkaa pikkuhiljaa maistumaan puulta tuo pelin "aktiviteetti". Eli lennä pisteestä A, pisteeseen B ja siinä kaikki, vaikka sitähän se lentäminen kai on?  :-\  Suurimman osan tehtävistä olen lentänyt läpi, ja taskussa on jo pari ekaa virtuaalista lupakirjaa tuolta "King & King" koulusta. Tosin hyydyin siihen mittarilento testiin ja opin vihaamaan sitä muijjaa joka "kyttää" siinä sivussa ja jolle ei tunnu kelpaavan mikään.  ;D  Muutama ärräpää on suusta päässyt noiden testien aikana ja jälkeen...

Eli tämä FSX on todellakin minulle ensimmäinen siviili stimulaattori johon olen käyttänyt melkoisesti tunteja. Olen vielä melkoinen aloittelija näissä hommissa, mutta oppinut jo melko paljon tuossa runsaassa parissa kuukaudessa. Olen toki lennellyt muillakin lentosimuilla aika-ajoin, mutta FSX sai taas innostumaan tästä peli genrestä.

Nettipeliäkin olen muutamaan kertaan kokeillut, mutta tuon "GameSpy" serverin kanssa on ollut ongelmia. Eli heittää servolta ulos n. 4-5 min kuluttua loggautumisen jälkeen.  :-\

Sitten se kyssäri:

Minkäköhän laista lisäpuhtia tästä pelistä vielä oikein saisi irti?

Pitäisikö kenties liittyä johonkin virtuaaliseen lentoyhtiöön (jos edes otetaan jäseneksi  ;D)?

Vai onko tuolta kaupalliselta 3-osapuolien rintamalta tulossa jotain hyvää ja tekemisen riemua lisäävää lisäosaa FSX:ään?

Kiitän jo etukäteen hyvistä vinkeistä!  :thmbup:

Terveisin:  Jarmo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Perusta vaikka itse oma lentoyhtiö, eikös esim FSPassenger tee semmoisen, lentämiseen tulee varmasti lisää puhtia kun voi tehdä konekauppoja ja ansaita rahaa tekemällä kunnollisen lennon, jolla voi ostaa taas uuden koneen ja tehdä lisää matkakohteita, ...

Alvar

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla