Guest TuominenJere

Grafiikan pehmeys

10 viestiä aiheessa

Hei

Itselläni on ongelma joka ei hirveästi häiritse. Grafiikka on jotenkin "terävöitynyt" saisiko grafiikkaa pehmennettyä simun asetuksista , ettei koneen paintin varjostukset vaihtuisi sahalaitaisesti. Puut, yms ovat kanssa hieman laattamaista.

Saattaa johtua myös näytönohjaimesta.  ???

// Jere

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm... Sullahan on FSX. FS9 kannattaa katsoa anti-aliasingia sekä myös näytönohjaimesta samaa juttua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siirtynyt FS9. FSX harvemmin, kunhan saisin uuden näytönohjaimen kun ei enää oikein jaksa pyörittää vaikka alussa jaksoi.  :-\

Koitan nyt tuota ->

// Jere

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sama juttu mulla fs2002 :ssa ,eli sahalaitaiset maisemat jne..,mutta onko tietoa kuuluuko ne olla vai saisiko ne muutettua tai jotain,että ne lähtisivät pois ja maisemat vaihtuisivat normaaleiksi,eli ei sahalaitaisiksi. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sama juttu mulla fs2002 :ssa ,eli sahalaitaiset maisemat jne..,mutta onko tietoa kuuluuko ne olla vai saisiko ne muutettua tai jotain,että ne lähtisivät pois ja maisemat vaihtuisivat normaaleiksi,eli ei sahalaitaisiksi. :)

Anti-Alaisingia lisää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anti-Alaisingia lisää.

Näytönohjaimen asetuksiin laitoin jo päiviä sitten, mutta ei vaikuttanut mitenkään.  ???

// Jere

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

--> tekstit sun muut menee myös hiukan mössöksi

Ei mulla ole ikinä millään näytönohjaimella mennyt. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään