Guest Esaz

Super 80 (MD-81)

18 viestiä aiheessa

Onko virrat päällä? Kaikki instrumentit näyttää olevan pois - siis virtaa ei tule - ja tuommoset digi-gauget käytäävät sähköö ;)

Mikä paneeli tuo muuten on? Jos on joku hyvä payware sitten varmasti on manuaali mukana...

Geoff

[EDIT] Voi pers* kun olin hidas :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis, virrat oon  ainaki aina siitä battery napista laittanut. CoolSky:n tuotos on. Ei lähde toimimaan, vaikka laittaa sieltä, että se laittaa ne kaikki automaattisesti  :o Ja laskeutumis, taksi, strobe ja nää toimii iha normaalisti.

Myöskään ONS(Omega Navigation System) ja PMS(Performance Management System) valot eivät toimi. Joten onkohan jotain vikaa noissa gaugeissa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohon paneeliin missä on autopilotin kytkimet "väännetään valot päälle" nupista joka on siellä paneelin (Glareshield) alla, eli näkyy tuossa oikeanpuolimmaisen "Engine Fire kahvan" (mikä ikinä tuon oikea nimi onkaan) yläpuolella.

FMA-näytön valot säädetään sivupaneelista Shift - 7 ja se on siis siinä Panel ja Flood lights nappuloiden välissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, kuinka "väännetään", koska minulla ei ainakaan tapahdu mitää vaikka kuinka yritän "vääntää"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, kuinka "väännetään", koska minulla ei ainakaan tapahdu mitää vaikka kuinka yritän "vääntää"

Klikkaat hiirellä, valojen pitäisi syttyä ja sammua.

Jos ei toimi niin sitten sinulla on vikaa jossain muualla. Kuvastasi kyllä voisi päätellä että Battery tai generaattori jne. eivät ole päällä koska paneeli on noin mustana. Ohjeenhan olet lukenut, olethan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

käynnistä moottorit.

Tai APU...

Ainakin pitä saada AC ja DC bus toimimaan... Jos et saanut jo mootit toimimaan katso kuvaa alhalla:

[ attachment removed / expired ]

1 - APU päälle

2 - Bus ties on APU

3 - Start pump on

4 - Fuel pumps on

5 - Starters + sitten fuel valves auki etc etc...

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AC Bus = open

DC Bud = open

Start pump ja fuel pump = on

starterssit ja muutki auki o,o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AC Bus = open

DC Bud = open

Start pump ja fuel pump = on

starterssit ja muutki auki o,o

??

Luethan sinä viestit? Pointti tässä on että onko sinulla APU tai moottorit käynnissä? Ensin APU päälle ja sitten aikanaan moottorit, pitäisi sitten sen virrankin alkaa kulkea.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos laitan kaikki nuo jutut, siitä Automatic Aircraft Configurationista, niin ei luulisi että mikään menisi vikaan? Mutta ei vaan suostu valot palaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävin justiin tuossa Coolsky nettisivuilla - olet kyllä hankkinut itsellesi kunnon vehe (olenkin vähän katelinen). IRL MD-80 operointi on tietysti hyvin monimutkainen asia ja tämä tuote sanoo olevan hyvin lähellä sitä... pakkauksen mukana (tai sivuilla) tulee Aircraft Operating Manual (284 pages) - sulla taitaa olla aika paljon lukemista mutta olen ihan varma että ongelmasi saat selväksi :)

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään