Geoff Cooper

Kuopion pohja?!

8 viestiä aiheessa

Laitoin Tatun Kuopio terrain fix ja kyllä se on nyt paljon paremman näkönen... mutta... rullaustiellä tuo pojhatextuuri näkyy paikoin >:(

Tässä kuva:

[ attachment removed ]

Onko muilaa sama ongelma? Voiko sen korjata?

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm.... miten se nyt myös näyttää siltä että nurmikkokin puuttuu sieltä alta?

Oletko asentanut jotain default tekstuureita korvaavia paketteja? Vai onko se korvaava tekstuuri justiin tuollainen?

Se nyt ei kuitenkaan välttämättä vaikuta ongelmaan.... en tiedä, on täysin mahdollista että tuollainen ongelma esiintyy vaikka kyllä koitin syynätä kentän läpi ja tarkistaa ettei se vilku.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm.... miten se nyt myös näyttää siltä että nurmikkokin puuttuu sieltä alta?

Oletko asentanut jotain default tekstuureita korvaavia paketteja? Vai onko se korvaava tekstuuri justiin tuollainen?

Se nyt ei kuitenkaan välttämättä vaikuta ongelmaan.... en tiedä, on täysin mahdollista että tuollainen ongelma esiintyy vaikka kyllä koitin syynätä kentän läpi ja tarkistaa ettei se vilku.  :-\

Juu... En edes houmannut että nurmikot olivat kaddonnut! Pitää ehkä lataa Kuopio uudestaan... Tuossa Eurowings paneelin kanssa mulla on zoom=0.68x että voi olla että ongelma ei näy kun zoom on 1.00x?

Huomasin kyllä myös tuossa rullaustiellä että ei ollut ihan tasainen pinta - eli kone pompii vähän - taitaa olla virhe mutta hyvin se auttaa realismaa :P

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Höh! Nyt kun muistan oikeen mä tein VOR lähistymisen - eli lensin yli VEH Vooria - silloin kun katsoin alas nurmikot olivat paikalla!? Miten voi olla että nurmikot näkyvät 3000 jalan korkeudelta mutta ei maasta?

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin nyt mä en saa tämän selvaks... Tuossa latasin EFKU uudestaan ja siellä vielä ei ollut nou maatexturit! Tiedät kö joku täällä mika textuuri minulta puuttuu??

Siis on mulla ainakin 50+ toista sceneä joka voisivat häiritsee tuota defu texturia... jos se on joku defu joka kuulluu siihen...

Takaisin tuohon ensimmäiseen ongelmaan - rullaustiellä vs. pojhatextuuri - se tulee varmasti tuon fixin mukaan minulle MUTTA taitaa olla jotain muu on myös väärin simussa! Kerro toiset jos EFKUlla on texturit myös sulle havinnyt.

Geoff  :-\ :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No prkle - se olikin aika helppo... :-[

Terrain_Max_Vertex_Level=19 ja rullaustiet ovat tassalla taas. Olin joskus Joulua ennen kokeillut Terrain_Max_Vertex_Level=21, en huomannut eroo (tietysti), mutta en sitten muistanut sen vaihtaa takaisin. Siinä houmio muille että varmistaa tätä jos näet finnterrainin mukaan mitään väärää... On se kyllä siijnä readme tiedostossa mutte tietysti kun en muistanut etta olin vaihtanut :-\

Nurmikkotexturit puuttuvat vielä - kun sanoin että näin niitä toisena päiväne se oli aivomato puhumassa eikä minä - ne on puuttunut monta kuukautta kun kuvakappauksia tarkiselen. En siitä välita niin paljon mutta olis kiva tietää miksi ne hävisivät... Eivät tule takaisin jos vaikka poistan kaikki scenet kun Kuopio mutta en ole (ja enkä kehtoo) testannut enemmän!

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Geoff!

Off topic

Jos olet yhtä taitava simulentäjä, mitä olet valokuvaaja, niin oletpa melkoinen HAKA.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään