Guest wisse

Uusia pakokaasu efektejä?

11 viestiä aiheessa

Niin mistä saisin uuden pakokaasu efektin fs9:ään?

Mun mielestä tuossa kylläkin kysytään pakokaasu efeksteistä.  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnea kaikille uskomattomasta sonnan jauhannasta. Sen sijaan että kukaan viitsisi vastata kysymykseen, on toki parempi pohtia ensin muutama sivu aiheen vierestä.  ::)

Ensimmäisenä sivustona mistä näitä tiivistysvanoja, sauhuja jne. voi ladata on varmaankin Simviation.com.

Sieltä kun valitset downloads, fs9/fs2004 downloads ja "misc" niin johan alkaa löytymään. En tiedä onko juuri se mitä haet, mutta esimerkiksi tämän sivun viimeinen latauslinkki antaa kuvan jonkinlaisesta "pakokaasu"-efektistä. Ei kannata kenties tyytyä ensimmäiseen vaan sivun alareunasta voi vaihtaa sivua ja sitten kannattaa katsella läpi niitä. Mitään henkilökohtaista kokemusta ei ole sillä en ole noita tiedostoja sörkkinyt. Sitten esim. SGA:n mädäreissä tulee mukana smoke-effect jolla saa melkoiset käryt perään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnea kaikille uskomattomasta sonnan jauhannasta. Sen sijaan että kukaan viitsisi vastata kysymykseen, on toki parempi pohtia ensin muutama sivu aiheen vierestä.  ::)

Presiis... ihmetyttää. :P

Mikäli tarkotetaan tässä myös esim. moottorien käynnistämisestä mahollisesti johtuvia sauhuja, useat (varsinkin hieman paremmat) lentokonemallinnukset sisältävät näitä efektejä.

sivun viimeinen latauslinkki antaa kuvan jonkinlaisesta "pakokaasu"-efektistä.

Kiitti. Täytyy munki tuota vähän tutkailla. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niitä tiivistys vanoja mä tarkotin. Mun koneella ei pysty lataan mitään simviation.comista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niitä tiivistys vanoja mä tarkotin. Mun koneella ei pysty lataan mitään simviation.comista.

Käytötkö opera-selainta? Firefoxilla pitäisi toimia hyvin, mutta minullakaan ei lataus onnistu Operalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten noita efektejä asennetaan? :-[

Niissä on varmastikin README-tiedosto mukana missä on asennusohjeet..?

Yleisestihän ne ovat  .fx-päätteisiä tiedostoja jotka pitää laittaa simun Effects-kansioon, mutta ne pitää myös ottaa käyttöön lentokoneen lentomallissa, ja siksi jokaisessa efektissä yleensä on ohjeet asennusta varten.

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään