Olli Talso

Captain Sim

20 viestiä aiheessa

Elikkäs. Olen ostamassa CaptainSimin verkkokaupasta C-130.. Nyt tuli mieleen, kun olen maksanut koneen, saanko latauslinkin? Tuskimpa he alkavat sitä lähettelemään  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkäs. Olen ostamassa CaptainSimin verkkokaupasta C-130.. Nyt tuli mieleen, kun olen maksanut koneen, saanko latauslinkin? Tuskimpa he alkavat sitä lähettelemään  :laugh:

Laitappas linkkiä mistä olet sitä ostamassa....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ollin viestissähän lukee että Captain Simin verkkokaupasta.

Itse tilasin myös tuon kyseisen lisäosan joulukuussa ja maksun jälkeen meni 1-2 tuntia, kun latauslinkit olivat tulleet s-postiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ollin viestissähän lukee että Captain Simin verkkokaupasta.

Itse tilasin myös tuon kyseisen lisäosan joulukuussa ja maksun jälkeen meni 1-2 tuntia, kun latauslinkit olivat tulleet s-postiin.

Niin lukee, mutta kun en minä löydä sieltä mitään Herculesta.... mutta eipä sillä väliä. Totta siellä lukee onko kyseessä download vai pakettiversio.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin lukee, mutta kun en minä löydä sieltä mitään Herculesta.... mutta eipä sillä väliä. Totta siellä lukee onko kyseessä download tai pakettiversio.  :)

Okei, asia on selvä  :), vielä pitäisi saada isukki maksamaan  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äh ... luin huonosti... tuollahan se tietysti on, sori.

Joo, linkki tulee sähköpostiin mutta se ei riitä. Hercules pitää aktivoida ja sen koodin saamiseen voi mennä kauemmin kuin pari tuntia.  :-\ Ärsyttäviä nämä nykyajan aktivoinnit. Voi olla ettei sitä koodia saa ylipäänsäkään viikonloppuisin. Tulee sitten kyllä aikanaan, niin että ei mitään paniikkia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmmm... Voikohan tuon asentaa kahdelle eri koneelle samalla aktivoinnilla ? Laittaisin sekä kotikoneelle, että tänne mökin koneelle. Ladattu ja maksettu jo on, mutta en viitsinyt asennella vielä.

Arttu

p.s. Joo, TIEDÄN, että kyseessä on potkuriräpistin, mutta silti ostin... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Shipping charges" ja "Availability: In stock" teksteistä voisi päätellä että on CD-versio.

Aijaa, en minä sitten  ;D

Anteeksi että vaivaan teitä, mutta onko tuo Captain Simin myymä CD- versio?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jokin aika sitten latasin, ja hetki sitten asensin, joten latausversio ainakin löytyy.

Arttu

Aijaa, en minä sitten  ;D

Anteeksi että vaivaan teitä, mutta onko tuo Captain Simin myymä CD- versio?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just Flightin on juuri tuo CD-versio ja Captain Simillä ei käsittääkseni olekaan kuin latausversio.

Halvemmalla? Captain Simin sivuilla nyt alennuksessa $19.99 ja Just Flightin myös alennuksessa mutta hinta $27.99. Sitten jälkimmäiseen myös ne postikulut päälle.

Muuten Captain Simin tilauksessa tulee aktivointikoodi ja latauslinkki samassa. Koodihan on sama kuin tilausnumero.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, ja sitten kannattaa käväistä Captain Simin sivuilla, ja latailla se aktivoinnin korjauslinkki, jotta aktivointi onnistuu (www.captainsim.com/support)

Siis se zip.file, joka kyllä harhaanjohtavasti on merkitty koskemaan vain CS 727:aa.

Arttu

Just Flightin on juuri tuo CD-versio ja Captain Simillä ei käsittääkseni olekaan kuin latausversio.

Halvemmalla? Captain Simin sivuilla nyt alennuksessa $19.99 ja Just Flightin myös alennuksessa mutta hinta $27.99. Sitten jälkimmäiseen myös ne postikulut päälle.

Muuten Captain Simin tilauksessa tulee aktivointikoodi ja latauslinkki samassa. Koodihan on sama kuin tilausnumero.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, ja sitten kannattaa käväistä Captain Simin sivuilla, ja latailla se aktivoinnin korjauslinkki, jotta aktivointi onnistuu (www.captainsim.com/support)

Siis se zip.file, joka kyllä harhaanjohtavasti on merkitty koskemaan vain CS 727:aa.

Arttu

Joo eli:

Ostan Captain Similta koneen, odotan että saan s- postissa latauslinkit sun muut. Sitten kaivan tuolta jostain vielä lisä koodin?  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

nyt tuli hommattua 757 FSX versiolle.. ja tökkii niin pahasti että huh..

Radeon 4870 CF

4G Ram

p5Q

4 ydin 2,83

aikä toimi.. antaa 6 fps kun menee virtual cockpittiin pyörimään.

tosin fps nousee 15 jos laittaa pausen päälle.

Missähän mahtaa olla vika :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites on simun asetukset ja säädöt, esim tuon koneen grafiikan osalta, voi olla etä välttämättä se kone pelkästään syö vaan muu tausta sälä, kuten autogen yms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitoin grafiikat nollille ja silti antaa 7 fps...

huh, toimiskohan se ff9 paremmin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:

* - 3.0 GHz CPU

* - 2 Gb of RAM

* - 128 Mb video card (DirectX 9 compatible)

* - 2.9 Gb of free space on the MSFS hard drive

* - Windows® XP SP2 or Vista SP1

* - MS Flight Simulator X + SP2 or Acceleration

* - Internet access (for installation/re-installation)

Please note, we do not support technical issues appeared on systems that do not conform to the minimum system requirements.

RECOMMENDED:

* - 2+ GHz Dual\Quad CPU

* - 4 Gb of RAM

* - 256-512 Mb video card (DirectX 9/10 compatible)

* - 3 Gb of free space on the MSFS hard drive

* - Windows® XP SP2 or Vista SP1

* - MS Flight Simulator X + SP2 or Acceleration

* - Internet access (for installation/re-installation)

Kyllä sen pitäisi toimia :o

...tä

t.lumiukko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään