Guest Mikoky92

Quality Wingsiltä 757

158 viestiä aiheessa

Niinkuin otsikko kertoo Quality Wingsisltä on tulossa 757 sekä ilmaisena versiona jossa pelkkä modelli että myös maksullisena versiona jossa mm. VC, Panel ja semmosta.  http://www.qualitywings.net/

Saatavilla pian FS9 ja FSX

Jahhas, hyvä että 757 yrittäjiä tulee lisää markkinoille, kun Level-D 757 julkaistaan vain FSX:lle.

Enpäs olekkaan koskaan aikaisemmin kuullut QualityWingsistä.

edit: Ainakin kuvien perusteella tuo ulkoinen modelli vaikuttaa tyylikkäältä.  :thmbup:

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jahhas, hyvä että 757 yrittäjiä tulee lisää markkinoille, kun Level-D 757 julkaistaan vain FSX:lle.

Enpäs olekkaan koskaan aikaisemmin kuullut QualityWingsistä.

edit: Ainakin kuvien perusteella tuo ulkoinen modelli vaikuttaa tyylikkäältä.  :thmbup:

Jani

Juu, Tuo Quality Wings on entinen Customsim. Mutta vaihtoivat sivuja ja nimeä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan hyvältä näyttää, ainakin tuo modelli! Toivottavasti tulee tästä parempi kuin CS:n 757, mutta LDS:än tämä tuskin voittaa...

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just Flight:n B757 Professional-lisäosa

Kyllä nyt pukkaa 757:ää joka paikasta  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Gamelife:n nettisivuilta sattumalta löysin tulevien pelien listalta  Just Flight:n B757 Professional-lisäosan FSX:lle (toimii myös FS 2004:ssa)

Näyttäisi tulevan lokakuussa myyntiin.  8)    http://www.gamelife.fi/?viewproduct=8912&p=3&c=b

Justflighthan vain pakkaa eri firmojen lisäosia ja myy kalliilla. Tässäkin tapauksessa on kyseessä se PSS:n tuotos...  :P Eli tuon Justshite B757 Professional lisäosan saa jo PSS:ltä ostettua.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Future expansions such VC, "-F" and "FMC"

Joo-o... Ei kannata ostaa, jos realismia yhtään hakee.... Käy tuollekkin kuitenkin niinkuin CSälle.

Ostatte tuon nyt ja odotatte kuukausia jos ette vuosia että voitte edes jotenkin realisitisesti operoida... :thmbdn:

Ne jotka haluaa oikeasti simuloida 757n operointia saavat odottaa LDS. PSS ja CS ovat jo osoittaneet kyvyttömyytensä luomaan kunnollisia 757ja.

Tosin tuo modelli on hyvä ja ilmaisena tulee todennäköisestikkin minun simuuni mutta senttiäkään en siitä maksaisi kun paneeli on kaivettu.........

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo-o... Ei kannata ostaa, jos realismia yhtään hakee.... Käy tuollekkin kuitenkin niinkuin CSälle.

Ostatte tuon nyt ja odotatte kuukausia jos ette vuosia että voitte edes jotenkin realisitisesti operoida... :thmbdn:

Ne jotka haluaa oikeasti simuloida 757n operointia saavat odottaa LDS. PSS ja CS ovat jo osoittaneet kyvyttömyytensä luomaan kunnollisia 757ja.

Tosin tuo modelli on hyvä ja ilmaisena tulee todennäköisestikkin minun simuuni mutta senttiäkään en siitä maksaisi kun paneeli on kaivettu.........

Juu, en minäkään tuota maksullista havittelekkaan. Mutta tuo ilmaisversio hakkaa poskyn mallin kyllä selvästi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää aikas hyvältä  :thmbup: Tuohan menee hankintalistalle kunhan ilmestyy  :P

Hintakin vain noin 29 euroa!

Hyväähän tuossa on se että pienellä summalla saa eri mallit, moottorivaihtoehdot, toimivan FMS:än ja voi itse valita haluaako esim. käynnistää systeemit "realistisesti" vaiko helposti.

Ei ainakaan ole hinnalla pilattu.

Tietysti he jotka haluavat realisminupin kaakkoon, odottavat sitten LDS:ää..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää visuaalimallilta josta puuttuu oikeasti funktionaalinen paneeli  :(

Noooo, LDS:ää odotellessa...mihimpä tässä vielä kiire olisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tais tulla mulle uus joululahja toive...  ;D

EDIT: Mistäs ton voi ostaa, Store-linkki ei toimi...

Eihän se toimi kun tuote ei ole vielä valmiskaan ;) Tarkkaavaisuutta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän se toimi kun tuote ei ole vielä valmiskaan ;) Tarkkaavaisuutta...

Niii...sehän se oli  ;D Miten mä muistinkaan et se oli jo valmis, varmaa ku kaikki liveryt on jo ladattavissa..no pitää ostaa sit lds

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niii...sehän se oli  ;D Miten mä muistinkaan et se oli jo valmis, varmaa ku kaikki liveryt on jo ladattavissa..no pitää ostaa sit lds

Tuskin se LDS ennen tuota tulee...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin se LDS ennen tuota tulee...

767 lähinnä tarkotin..tosin just nyt on sellanen olo et en osta yhtään lisäosaa ennen kuin saan uuden koneen...bluescreen kun läpi FL100...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyl mä taian pysyy IFR:ssä..on tullu laskukierroksii lennettyy nii paljon et ei oikeen enää kiinnosta...  ;D

Ei se ole pelkkää laskukierrosta  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haluisko joku autaa tyhmää, että mistä tuolta voi ladata sen ilmasen modelin? Pitää  heti päästä mergeämään sen LDS paneelin kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään