Guest ohahonen

FS 9:n versio

6 viestiä aiheessa

Moro!

Yritin etsiä foorumista josko sieltä löytyis jostain tieto mikä on päivitetyn FS 9:n versionumero, vaan enpä löytänyt.

No, ongelma on joka tapauksessa sellainen, ettei FS 9 anna mun päivittää sitä. Joskus aikoja sitten asensin sen koneelle ja into lopahti. Nyt taas innostuin FS 9:stä uudelleen, asentelin lisäkoneita, maisemia ja homma toimi, mitä nyt joskus mystisesti kaatui. Sit tuli mieleen, että oonkohan mä edes päivittänyt koko simua? No imutin 9.1 updaten ja rupesin päivitämään, niin saan vaan ruudun "Callback 0D" ja "You have chosen to end the update process" 

Suraavaksi uninstall kehiin ja re-install.... Nysse herjaa jotain, ettei Fouga OH-FMM löydy...ja kaatuu. Yritin RegEditillä löytää jotain FS/Fouga viittaavaa, mut ei löytynyt. Niin, se versio on näiden parin uninstall ja uudelleenasennuksen jälkeen 9.1.0.40901... Toihan hieman viittais siihen, että mulla ois se 9.1 versio... onko näin? Outoa, että päivitykset pysyy, vaikka ohjelma poistetaan... On siellä kyllä säilynyt default-koneen tyyppi ja lentokenttä...

Pahoittelen, jos tää kysymys on jo esitetty ja vastattu, mutta en sitä löytänyt.

Otto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jatkan kuitenkin yksinpuhelua....

Outo homma, versio todellakin oli 9.1, (build 40901) vaikka välillä "poistin" asennuksen. No nyt on taas hyvä asentaa lisäpalikat takas, mitkä tuli (turhaan) otettua pois...

Otto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jatkan kuitenkin yksinpuhelua....

Outo homma, versio todellakin oli 9.1, (build 40901) vaikka välillä "poistin" asennuksen. No nyt on taas hyvä asentaa lisäpalikat takas, mitkä tuli (turhaan) otettua pois...

Otto

Hei, kerrotko miten tuo asia selvisi? Itselläni nimittäin sama ongelma tällä hetkellä. Päivitystiedostoa yritin suorittaa fs9 -kansiosta, No CD:tä ei ole... Mistä mahtaisi johtua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hehee, vastaan itse itselleni...  ;D Onnistui, kun avasin päivitystiedoston Windows 98 -yhteensopivuustilassa! Käyttiksenä siis Vista.

Hei, kerrotko miten tuo asia selvisi? Itselläni nimittäin sama ongelma tällä hetkellä. Päivitystiedostoa yritin suorittaa fs9 -kansiosta, No CD:tä ei ole... Mistä mahtaisi johtua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään