Guest pilotti90

Ovatko nämä normaalit framet?

19 viestiä aiheessa

Moi

Eilen tulin siihen tulokseen,että poistin kokonaan simun,koska nykiminen esim Hk:lla oli jo ärsyttävää luokkaa.Kokoonpanona on Amd Athlon 64 +3200 muistia 1024Mb ja näytönohjain Geforce 7800GS 256Mb.Asensin simuun 2D pilvet ym. mutta silti suurta vaikutusta frameihin ei ollut.Pyytäisinkin laittamaan tänne kaikkia kikkoja millä framet voisi edes vähän nousta.Näytttiksen ajurin päivityksiä olen kokeillut ilman tulosta.Itse ajattelisin,että tuolla kokoonpanolla voisi esim EFHK:llakin framet nousta sinne 20 tuntumaan...Onko tämä aivan utopiaa?   

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla suunnilleen samat tehot ja ei pelitä :thmbdn: , minäkin pyytäisin neuvoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa ladata avsimista noita resized pilvipaketteja, löytyy hakusanalla resized clouds, mitä suurempi versionumero, sitä pienemmät pilvet. Muitakin pienennettyjä tekstuureja löytyy etsimällä hakusanalla resized, näistä mainittakoon vaikkapa pienennetyt autiogen talot, jotka lisäävät aika paljon frameja jos autogen density on korkealla. Sitten tietenkin, varsinkin HK:lla, AI liikenne hidastaa aika mehukkaasti, hankkikaa kevyempiä AI koneita tai pienentäkää liikenteen määrää. Eipä tällä kertaa muuta. 

:D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten tietenkin, varsinkin HK:lla, AI liikenne hidastaa aika mehukkaasti, hankkikaa kevyempiä AI koneita tai pienentäkää liikenteen määrää. Eipä tällä kertaa muuta. 

Entäpä ellei ole AIta?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entäpä ellei ole AIta?  ;)

No kyllähän se sitten alkaa pyörimään, mutta kuka nyt ilman AIta lentelisi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä.. (tai lennänhän verkossa ::)

No... Tarkoitin lähinnä, ettei siinä ole mitään intoa yksikseen lennellä, lenteli sitten AIlla tai ilman...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten ihan Offtopicina:

Miten verkossa vaikuttaa esim. jos laittaa sen pausen päälle, kun sitä ei kerran saa tehdä. Koskeeko tuo pausehomma myös muita juttuja, esim. jos muuttaa joitan asetuksia lennon aikana yms. Ja miten tuo simun hiddastelu vaikuttaa verkossa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten ihan Offtopicina:

Miten verkossa vaikuttaa esim. jos laittaa sen pausen päälle, kun sitä ei kerran saa tehdä.

No silloin se oma kone pysähtyy. Yleensä tosin lennonjohtajalta pyytämällä saa luvan pistää simun pauselle jos haluaa renkata asetuksia tjsp..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta kuka nyt ilman AIta lentelisi?

Minä lennän ilman AI:ta, intressit on pikkasen muilla osa-alueilla. :P Enkä (vielä) lennä verkossakaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä lennän ilman AI:ta, intressit on pikkasen muilla osa-alueilla. :P...

Juu, siis en minäkään mikään "AI-fanaatikko" ole, mutta tuntuu vaan jotenkin yksinäiseltä lennellä yksin kun ei ole missää ketään  :D Tai ehkä olen vain vähän erilainen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis mikä tuo TwakFPS oikein on :o,osaako joku selittää?

Mistäs tällaisen olet löytänyt?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään