Guest ypyajo1

Ongelma EFRY:n kanssa

8 viestiä aiheessa

Kesäilmoissa lentelin eilen Porista Nurmijärvelle päin kun lähistölle osu tämmönen kummajainen. Taisin kyllä lentää pikkusen läheltä kenttää kun myöhemmin karttoja vilkuilin niin luki kentän ympärillä "Parachute Jumping Area" :-[... No se siitä mutta onkohan tässä nyt jotain vähän päin honkia?

[ attachment removed ]

Ainakin kiitotiet on väärässä kohdassa.

Juu ja defu-koneella lensin surkia sentään :P.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FinnTerrain bugi... Se alue missä tuo kenttä on pitäisi korjata.

OK, hanks. Ja eikun odotellaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FinnTerrain bugi... Se alue missä tuo kenttä on pitäisi korjata.

Hrrm, ihan kuin tuossa olisi defu-kenttä ja joku lisurikenttä päällekäin. Eikös tuohon saisi jonkinlaisen korjauksen

tekemällä excluden, joka poistaa defu-kentän?

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hrrm, ihan kuin tuossa olisi defu-kenttä ja joku lisurikenttä päällekäin. Eikös tuohon saisi jonkinlaisen korjauksen

tekemällä excluden, joka poistaa defu-kentän?

Ei se ole ihan noin... hän joka naputteli FinnTerrain EFRY alueen teki kentän teinä. Saahan ne tiet toki excludella pois mutta eipä siinä taida olla paljon järkeä. Minä koitan selvitellä missä mennään....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, helpottaisi varmaan FinnTerrainin porukan korjaustyötä jos kertoisit missä kohdalla tuo buginen alue sijaitsee. Ei tarvitse sitten odotella ehkä ihan niin pitkään ;).

-tuomo

;D No worries....

kyllä minä EFRYn löydän, ei me tyhmiä olla FT porukassakaan.  :P ( Muuten kuin siltä osin että on ihan sulaa hulluutta tehdä tällaisia simumaisemia...  ;D )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D No worries....

kyllä minä EFRYn löydän, ei me tyhmiä olla FT porukassakaan.  :P ( Muuten kuin siltä osin että on ihan sulaa hulluutta tehdä tällaisia simumaisemia...  ;D )

Njoo, enpäs taas nyt sitten ajatellut loppuun...voisi lopettaa surffaamisen tältä päivältä. Lähinnä kiinnitin huomioita Joelin kirjoittamana tekstiin "un lähistölle osu tämmönen kummajainen" niin ajattelin että paikka on vain jossain tuolla matkan varrella.

Ehkä mä lopetan nyt tältä päivältä tähän ettei tule lisää spammia heitettyä :-[

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Njoo, enpäs taas nyt sitten ajatellut loppuun...voisi lopettaa surffaamisen tältä päivältä. Lähinnä kiinnitin huomioita Joelin kirjoittamana tekstiin "un lähistölle osu tämmönen kummajainen" niin ajattelin että paikka on vain jossain tuolla matkan varrella.

Ehkä mä lopetan nyt tältä päivältä tähän ettei tule lisää spammia heitettyä :-[

-tuomo

No problemos... kunhan ihan tahallani vain heitin. Katson tosiaan mitä voin asialle tehdä, virhe on bongattu jo ajat sitten muttei vieläkään korjattu.

EDIT

Vaan nyt me Jannen kanssa korjattiin.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään