Guest Ilves

Mutta Seinäjokelaiset.

5 viestiä aiheessa

Onkos totta?

Että Seinäjoen kentällä ei palakaan yöllä kiitoradan reunavalot. Eikä siniset taxiway sivuvalot?

Tuntui aika pimeältä kun tulin sillä ambulanssi B200 koneella Pirkkalasta tangokaupunkiin Seinäjoelle.

Kyllähän minä nyt sinne  pihalle pääportin eteen pääsin, mutta kovin hämärää se alue yöllä vain oli. Paitsi valotolppien luona siinä terminaalin edessä.

Oikein hieno paikka muuten. Tarkan näköisesti piirretty.

Parkkeerattuja autojakin ihan mielin määrin. Varmaan eniten mitä olen millään muilla kentillä nähnyt. Poislaskettuna nyt ne tavanomaiset tilkkutäkit.

Ulkoilma kahvilan penkit ja pöydätkin siellä odottelivat tulevaa kesän tangoporukkaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nav2 ratioon kun laittaa 111,50 aktiiviseksi niin läheinen Sevon turvevoimala käynnistyy :D

raimo

seinäjoki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, siinä Lindstömin scenessä on tosiaan ne dynaamiset valot, jotka saa päälle rämppäämällä radiota. Joo hienon scenen Mikko teki kuvistani  :D

juho

seinäjoki ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lue readme, ne valot saa sytytettyä erikseen. Kätevää vai mitä?  ;)

Ninpä niin.

Kyllä minä sen varmaankin luin jo silloin kun sen imuroin, mutta todennäköisesti olen sen senjälkeen jättänyt pois kun asensin sen.

Asia korjaantui sillä, että imuroin sen uudelleen ja printtasin siitä sen read me:n.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään