Guest pilotti90

Sky Simulations:lta MD-11

12 viestiä aiheessa

Mjoo... muutenhan tuo voisi olla todellakin kiinnostava, mutta jos FMS on yhdistelmä custom koodia ja FS:n Gepsua, niin minulla lopahti kiinnostus.

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Empä tuohon koske pitkällä tikullakaan. Itse odotan PMDGn tuotetta, ei siinä enään kauaa voi mennä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos odottelisin PMDG:n MD11:sta, niin en odottais sitä kyllä ainakaan ennen kesää... Ja ennenkuin joku kysyy, että tiiänkö jotain mitä muut ei, niin vastaus on, että en tiiä. :)

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu ei oo kovinkaan kaksisen näköinen paneeli...

Kait tuolla vuosi pahempaa MD-11 himoa tyydyttää  ;D PMDG MD-11 aikataulusta kun ei ota erkkikään selvää ja siihen voi helposti vielä vierähtää seuraava viisi vuotta ennenkuin tulee ulos  :laugh:

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kait tuolla vuosi pahempaa MD-11 himoa tyydyttää  ;D PMDG MD-11 aikataulusta kun ei ota erkkikään selvää ja siihen voi helposti vielä vierähtää seuraava viisi vuotta ennenkuin tulee ulos  :laugh:

Jani

No joo, ei se ihan toivottomalle vaikuta. Virtuaali on ihan ok, mutta noista perspektiivivirheistä tuossa 2d:ssä en pidä. Sit ehkä kelpuuttaisin jos ilmaiseksi saisin, mutta 25 egee on tuosta liikaa... (vrt. iFly 744)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Menee samaan kategoriaan kun kaikki Abacuksen yms muiden firmojen tuotteet: paskempaa kuin freeware. Ei aina tahdo ymmärtää miten abacus yms muut pysyy pystyssä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Menee samaan kategoriaan kun kaikki Abacuksen yms muiden firmojen tuotteet: paskempaa kuin freeware. Ei aina tahdo ymmärtää miten abacus yms muut pysyy pystyssä.

Just joo, no en minä ainakaan kovin montaa tuon tasoista freewarea ole tavannut. Ehkä se 25 on vähän liikaa suhteutettuna parhaimpiin lisäosiin, mutta kyllä tuo mielestäni näyttää helpostikin 15 euron arvoiselta paketilta.

Mun mielestä tuonlaiset kommentit voi jättää sanomatta. Sanoo vasta sitten kun on kokeillut sen ulkomallin, lentomallin, paneelin ja mittareiden tekemistä. Sen jälkeen näkee vähän toisessa valossa nuo lisäosat. Omasta mielestäni lähes jokaikisellä tämän hetken freewarelisäosallakin pitäisi olla vähintään 5 euron hintalappu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla testissä pettyny olen.

Mutten tosta koneesta muuten kaikki ihan kivasti toimii, mutta se fmc paneli on mun mielestä huonosti toteutettu. Kaikki tulee fs9 omasta planista ja edes fsnavigatorilla tehty sid star suunitelma ei toimi vaan oikaisee mistä sattuu, itse ei fmc paneeliin mitään voi syötää. Niin ja se reitti kuva siinä näyttö taulussa on suoraan fs9 mapistä lisähöysteiilä ei edes sää tutkaa. Lisäksi on aika kaukana realismista jopa vanha free md11 päihitää kunnon free ohjaamon kanssa tuon tekeleen. Ps tää on mun mielipide vain eli harkitkaa tarkoin ostoa. (Pmdg 747-400 lentelen mielummin md11 odotellessa.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään