Guest colnago

Projeck Fokker 28 kaasuvipu kadoksissa

9 viestiä aiheessa

Nyt tarvitaan apua,en saa lähtötehoja kaasukavasta rullauskaasu toimii 0-40 saakka mutta nousuu tarvittavat tehot puuttuu.Olen mielestäni käänntänyt kaikki tarvittavat katkasiat päälle paneelista.Mitä teen vielä väärin ?

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja minulla aiheeseen liittyvä lisäkysymys eli mahtaako tässä koneessa olla autothrottle-toimintoa?. IAS kyllä löytyy autopilotista mutta en ole vielä saanut toimimaan toivomallani tavalla.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja minulla aiheeseen liittyvä lisäkysymys eli mahtaako tässä koneessa olla autothrottle-toimintoa?. IAS kyllä löytyy autopilotista mutta en ole vielä saanut toimimaan toivomallani tavalla.....

Mä luulen että tässä on jonkin asteen bugi kun ei tunnu kukaan tietävän kaasuvisusta mitään ?joo en minäkään ole löytänyt autothrottle toimintoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen  mitä minä ko koneeseen tutustuin niin IAS toimiin kuten vakionopeuden säädin eli asetetaan kaauvivulla

nopeus sopivaksi ja sitten painetaan IAS päälle ja tämä valittu nopeus pysyy .....

korjatkaa jos olen väärässä?

raimo

Edit: Kokeilin kaauvivun toimintaa, pelittää minulla ja pääsen ilmaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaasuvipu toimii kyllä minulla myös moitteettomasti. Ilmaan päästy ilman ongelmia... ::)

Eli kun laitat kaasuvivuston näkyviin kuten mun kuvassa näkyy ja siirrät hiiren kohdistimen sinisten kaasuvipujen luotu tuleeko näkyviin + tai - merkki mulla ei tule mitään vaikka siirrän kohdintinta koko kaasuvivuston läheisyydessä ei pysty lisäämään mitenkään.?Vai käytätkö jotain näppäin yhdistelmää ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo itseasiassa nyt itsellänikin ilmaantui samaa ongelmaa kuasuvipujen kanssa ???. Välillä kyllä toimi mainiosti. Pitää tutkailla asiaa vielä tarkemmmin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenta

Tämä on mutua mutta kokeile ottaa ohjain (tikku tms) irti, josko

sitten toimisi hiirellä kaasut. (itse en viitsi kokeilla kun johto on

niin ahtaassa paikassa, koneen takana).

Huomasin, että minullakaan ei toimi hiirellä kaasut, vaan CH yoken

vivuilla toimii hyvin.

raimo

Edit: Pitihän se kokeilla. Ei ollut vaikutusta ohjaimen poistamisella,

eli hiirellä ei toimi kaasut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos kokeilusta,ei se toimi näköään hiiren avulla tuli testattua kaikki konstit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään