Kalle Heinonen

[Fltsim.x] maksimi määrä?

14 viestiä aiheessa

Kuinka monta eri painttia voi olla asennettuna yhteen aircraft.cfg:hen, eli kuinka noita [fltsim.x] juttuja voi olla ennen kuin paintit lakkaavat näkymästä? Tähän oli muistaakseni joskus joku raja olemassa.

Voi meinaan alkaa tulemaan katto vastaan joillakin mun AI-koneilla ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se Salon Jani testannut tuota ja pääsi muistaakseni johonkin 250 yksilöön. Jos raja tulee vastaan, niin tee omat kansiot esim. moottoriversion mukaan tyyliin AI-A321 EVAI IAE ja AI-A321 EVAI CFM jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se Salon Jani testannut tuota ja pääsi muistaakseni johonkin 250 yksilöön. Jos raja tulee vastaan, niin tee omat kansiot esim. moottoriversion mukaan tyyliin AI-A321 EVAI IAE ja AI-A321 EVAI CFM jne.

Joo ne jo onkin, mutta sitten niillä koneilla, jotka käyttävät vain yhtä moottorityyppiä voisi varmaan tehdä AIA_B734_part1 ja AIA_B734_part2. Toimii varmaan ihan yhtälailla...

EDIT: nyt löytyi threadi, mutta se on jäänyt vähän kesken:

Minulla oli numero 249:ssä Asianan A320 uusissa väreissä ja tein simppelin plaanin jossa laitoin koneen Rovaniemelle. Menin sitten käymään siellä ja eipä konetta näkynyt eri kellonaikoina.

Tein nyt niin että jaoin nuo EAI A319:t ja A320:t kahtia flitsim.149:n asti. Nyt niitä on sitten kaksi kansiota tyyliin part 1 ja part 2. Täytynee tänään myöhemmin testata josko sitten toimisi.

Saatiinko koskaan selville mikä se limitti nyt on? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko joillakin koneilla olla joku pienempi raja, esimerkiksi minä en saa lisättyä Carenadon Piper Archer II:en aircraft.cfghen kuin 5 painttia  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko joillakin koneilla olla joku pienempi raja, esimerkiksi minä en saa lisättyä Carenadon Piper Archer II:en aircraft.cfghen kuin 5 painttia  ???

Empä usko että on. Itselläni ei ole koskaan tullut rajaa vastaan (ja lähes kaikilla koneilla asennettuina on yli 5 painttia).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Empä usko että on. Itselläni ei ole koskaan tullut rajaa vastaan (ja lähes kaikilla koneilla asennettuina on yli 5 painttia).

Mistäköhän tämä ongelma voisi sitten johtua?  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

= Olet tehnyt jonkun virheen kuudennen paintin kohdalla.  :) Tarkista numerot ja että nimi ei ole sama kuin edellinen jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen pitänyt nyt omana maksimina sitä fltsim.149:ä. Jos menee sen yli niin laitan koneista Part 1 ja Part 2 kansiot niin sitten voi niitä tekstuureita sinne jakaa.

En tiedä mikä on virallinen versio siitä maksimista, mutta tuon yli en ainakaan itse niitä laita.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt on menossa jo [fltsim.359] ja vielä näkyy kone kentällä ja valikossa, ja "rajoitukset" on aikalailla rikottu ???

Enempää en oikein pysty kun loppuivat paintit kesken :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt on menossa jo [fltsim.359] ja vielä näkyy kone kentällä ja valikossa, ja "rajoitukset" on aikalailla rikottu ???

Enempää en oikein pysty kun loppuivat paintit kesken :P

Niin... mutta näkyvätkö ne kaikki muutkin jotka ovat listassa ylempänä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin... mutta näkyvätkö ne kaikki muutkin jotka ovat listassa ylempänä?

No fltsim.0, fltsim.359 + muutama pistokoe keskivaiheilta, niin kaikki niistä näkyivät valikossa sekä kentällä.

Eikö kuitenkin olisi loogista, että jos simu tiputtelisi paintteja pois, niin ne tippuisivat silloin jommastakummasta päästä, eikä ihan arpoen keskivaiheilta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On teillä pojat kuule niin omat leikit taas, ettei mitään rajaa.. :D :D

Toiset tuunaa mopoa, toiset AI-liikennettä  ;D

itse jälkimmäistä...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään