Guest Hokla

Omaa paneelia...

5 viestiä aiheessa

Voisiko tähän ihmiset laittaa linkkejä kaikista erilaisista osista ja rakennustarvikkeista mitä tarvitsisin paneelin rakentamiseen. Eli siis itse olisin rakentamassa mutta apuja kaipailisin. Sellainen kohtuu hyvä, ja edullisesti toteutettu. Kone tyyppi olisi tietysti tuttu ja turvallinen Boeing 757. Elikkä kuvia ja mahdollisia tarvikkeita. Tarkoitus tehdä itse.

Tuomas Sorsa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän ei auta kuin se että alat tutkia asiaa itse. Koska jossain vaiheessa se seinä nousee pystyyn kuitenkin edessä. Käytännössä kannattaa aloittaa pienistä projekteista ja hillitä mopon keulintaa ainakin vuoden verran, koska tässä hommassa on aika tyypillistä että kun tieto lisääntyy ja löytää uusia ideoiden lähteitä, ne omat suunnitelmatkin menevät uusiksi moneen kertaan.

Siksi ei kannata ostaa kasaa roinaa toisten suosittelemana, vaan oppi on etsittävä itse jos meinaa valmiiksi asti juttuja saada.

Eli googlettamaan, www.mikesflightdeck.com on ihan hyvä paikka aloittaa.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, samoilla linjoilla, eli valitkaa suosiolla ensimmäiseksi projektiksi edes vähän realistisempi vaihtoehto toteuttaa. Tietysti, kuten olen moneen kertaan aikaisemminkin todennut, kaikki riippuu siitä minkälaista lopputulosta tavoittelee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys,

Mikäli nyt oikein lueskelin rivien välistä herra Sorsaa, niin ilmeisesti koneena on 757 mutta ei koko ohjaamoa olla rakentamassa. Level-D:n myötä on hyviä "pöydälle rakennettuja" juttuja syntynyt. Niihin voi tutustua osoitteessa: http://home.planet.nl/~nwkaan/ ja tuolta sitten simulator linkistä eteenpäin.

Kotimaista tuotantoa hyvänä alkuna aikanaan toteutti herra Partanen ja se tuotanto näytti tältä (tehty PIC767:lle): http://tigert.com/aviation/vatsim/cockpit-stuff/PANEELI3.jpg. Partanen ei kylläkään pöydälle jäänyt ...  ;D

// Joni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Offtoopic mutta tänään oli hyvä juttu mihin kaikkeen voi simuilija mennä tuossa Turun Sanomien Treffi liitteessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään