Guest akku

Turku (EFTU)

22 viestiä aiheessa

FISD:ltä on kai tulossa, ainakin sivujen mukaan, mutta sitä ei kyllä tähän hätään varmaan ihan heti tule.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyy löytyy. Eka lähet ajamaan Helsingistä E18 tietä länteen. Kun alat lähestymään Turkua käänny oikealle valtatie 40:lle. Ja sitten kohta pitäisi tulla E68 jonka varrella turun kenttä sijaitsee ;)

Njoo, heh heh. Ei ole FISD eikä kukaan muukaan tehnyt Turun kenttää, FISD:n sivuilla lukee että on työn alla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En sitten tiedä onko päivitetty, mutta kun itse joskus kokeilin tuota, niin kiitotiet ja kaikki maa oli aikamoista puuroa...  :-\

EDIT_ Onkin näköjään tullut päivitys jo...  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Turun kenttä löytyy Turun kaupungista, Suomesta. Noin paikasta 60° 30' 51N 22° 15' 46E.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koittakaa nyt helv**** ymmärtää, että tuo scenery ei ole läheskään valmis!

Aivan oikein. Tekeillä on tuo ollut jo kauan, eikä juuri etene kuin vähän silloin tällöin. Tekijöitä on muutama FISDiläinen, ja kaikilla näyttää olevan aika kortilla... Itse olen tehnyt/tekemässä muutama rakennus tuohon. Tässä pientä esimakua terminaalirakennuksesta (gMaxista otettu).

Mutta tosiaan: homma on pahasti kesken. Tulee sitten joskus jos on tullakseen... ???

Bamce

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän turussa tuollaista harmaata rakennusta ole tuo vasen vain.

Niin, siis... tarkoittanet tuolla hienolla lauseella, että tuo vasen rakennus ei ole harmaa... Bingo!  Oikeassa olet!

;) :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä kyllä !!! TUOTA on odotettu pitkään ja hartaasti ! :thmbup:

Arttu

Kelpaako?  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään