Guest wisse

miten pääsee over cocpit kuvakulmaan?

6 viestiä aiheessa

niin miten pääsen abacus airbus a380ssa over cocpit kuvakulmaan...  :-\ja sit niissä abacucsen sivuilla niissä kuvissa näkyy että sinne lentokoneen sisälle pääsee kävelee nii miten sinne oikeen pääsee?????

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervetuloa foorumiin! :) :thmbup:

over cocpit

???

Over view vai virtual cockpit? Joka tapauksessa kumpiinkin pääsee normaalisti.

ja sit niissä abacucsen sivuilla niissä kuvissa näkyy että sinne lentokoneen sisälle pääsee kävelee nii miten sinne oikeen pääsee?????

Flight1 on tehnyt moduulin simuun, F1View Utility

http://atr.flight1.net/atr_downloads.asp

Muista lukea manuska.

niin miten pääsen abacus airbus a380ssa over cocpit kuvakulmaan...  :-\ja sit niissä abacucsen sivuilla niissä kuvissa näkyy että sinne lentokoneen sisälle pääsee kävelee nii miten sinne oikeen pääsee?????

Sitten oikein kirjoitus on suotavaa. Ei olla espanjassa (joilla on 2 merkkiä; lauseen alussa ja lopussa). Yksi kysymysmerkki kertoo että se on kysymyslause, eikä huudahdus, käskylause, toteamus/väitelause tai toivomuslause. Myöskin isot alkukirjaimet olisi kivat. Tekee lukemisesta paaljon mukavempaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

oukei. kiitos tosta linkistä..... oli vähän kiire kirjottaa nii tuli vähän sählättyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin!

Tästähän on tullutkin oikein suomenkielen oppikoulu.

Uskallankohan minä enää tänne kirjoitellakaan, kun mulla tuppaa nuo kirjaimet hyppiä vähän sinne sun tänne ja huomaan sen vasta kun olen laittanut kommentin tulemaan. Siitäkin huolimatta, että yleensä esikatson ja teen korjaukset, niin kuinka ollakaan, niin tekstissä on taaskin täkerö virhe.

Tämä siis jo ennakko hälytyksenä kun katselette laittamiani tekstejä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

niin miten pääsen abacus airbus a380ssa over cocpit kuvakulmaan...  :-\

Tarkoitatko overhead (yläpaneelia) paneelia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään