Olli Talso

Gaugeja kadonnut

7 viestiä aiheessa

Moi! mikä on kun multa on ilmeisesti defu cessnan radiogauge kadonnut? Avaan radion ja näkyy pelkkää mustaa? Luultavasti alkoi eilen kun asensin erään Cessnan Nordicin tiedostokirjastosta. Mistä saisin Gaugen takaisin?

edit_ Ja Mooneystä kaikki gauget kadonneet.. Pitääkö vaan uninstalloida simu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikuttaa kyllä siltä että jostain syystä ei gaugeja löydy.

Pitääkö vaan uninstalloida simu?

Ei.

Ei niitä defa koneita tarvitse. Ovat lähinnä kovalevyn täytteenä (itselläni on vain testauksia varten), siis ainakaan jos realismia hakee. Jos GA kiinnostaa niin www.flight1.com ja sieltä ostamaan hyviä koneita.

Jos väkisin haluaa niitä defa koneita lentää niin niihin löytyy gauget CDltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutku mä tykkäsin siitä defu mooneystä  :( ja ei missään koneessa jossa on se defu rario toimi... Ja mooneystä hävinny kaikki kauket... Kuten jo sanoin  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei niitä defa koneita tarvitse.

Kyllä vaan mun mielestä defu Cessna on erinomainen harjoitteluun. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten toisessa aiheessa on käynyt ilmi niin default koneissa on muutakin kuin pelkät koneet... esim. äänet. Monet lisäosat käyttävät default ääniä ja jos koneet on poistettu niin äänet ei kuulu. Lisäksi simun oppitunnit ja "lennot", mitä voi valita, käyttävät default koneita.

Eikä ne niin paljon tilaa vie, varsinkaan jos vertaa lisäosiin, eihän noissa ole kuin muutama hassu tekstuurin pala per kone.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä vaan mun mielestä defu Cessna on erinomainen harjoitteluun. :-\

Joo, mutta jos ja kun Cessnalla haluaa harjoitella, mikä on erittäin suotavaa, niin suosittelen käyttämään Real Airin C172:sta (freeware). Käyttää defu-cessnan mittareita ja ääniä mutta aivan loistava lentomalli. Suosittelen hakemaan samantien hopihopi!!!

http://www.realairsimulations.com/list_box.php?page=downloads

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään