Guest Mara

Ruutu mustana FS2004:ssä

7 viestiä aiheessa

Moi!

Asensin FS2004:n taas kun alkoi tekemään mieli taas vatsimiin, mutta ilmeni seuraavanlainen ongelma squawkboxin kanssa..

Eli jos tuota SB:n ikkunaa liikuttelee tuossa, tulee tuo musta alue mukana.  :-

[ attachment removed ]

Tuo sama ilmiö tulee myös muitten pop-up ikkunoiden kanssa simussa, myös FSX:ssä.

Lisäksi FS2004:n "Create Flight" valikossa ruutu, jossa valitun koneen pyöriä, on mustana. Tähän jälkimmäiseen ongelmaan muistan lukeneeni, että resoluution tai anisotrooppisen suodatuksen muuttaminen korjaisi tämän, mutta niistä ei ollut apua.

Osaako kukaan auttaa hädässä.

Nimim. Verkkoon tekisi mieli..  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistähän internetin syvyyksistä mahtaa löytyä tuohon Nvidian GeForce 7950GX2:seen parhaat ajurit?

Nvidia sivuilta katselin mutta ei osunut silmään mitään ajureita tuolle mallille.  :o

Edit: No nyt löytyi..  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Antialias liian korkeella - mulla on ollut monta kertaa  ;) SBn kanssa ei saa olla yli 4...

Geoff

Jees, tämä auttoi tähän pulmaan!  :thmbup:

Tosin nyt kun asensin uudet ajurit (http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1526) alkoi Nvidian Control Panel kaatuilemaan ja FS2004:ssä kun avaa esim. SB:n näyttö välähtää muutaman kerran.  :-\

Mitkä oikein olisivat parhaat ajurit tälle näytönohjaimelle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä että nyt toimii. En tiedä mitkä ajurit ovat hyviä 7950GX2:lle... mulla on käytössä Forceware 91.45 ja hyvin toimii 6800GT:n kanssa. Mulla vielä AGP 8x laitos...

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitkä oikein olisivat parhaat ajurit tälle näytönohjaimelle?

Itte käytän uusimpia forcewareja (paitsi jos pelaan BF2, jolloin downgradetan ne 82.xx-78.xx; BF kaatuu muuten), tosin itselläni on 2kpl 7800GT ja Anti-Alaising x16.

Jos anti-alaising on x8 tai yli niin kaikkiin simussa aukeaviin ikkunoihin tulee tuo musta alue, sitä ei tietääkseni voi kiertää. Itse siihen olen parhaaksi keinoksi todennut että ajaa IvApia (IVAOn vastike SB3lle) multi-pc asetuksilla, eli se IvAp käyttöjärjestelmä (ikkuna) on toisella koneella vieressä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään