Niklas Kivinen

traffic.bgl

8 viestiä aiheessa

Scenery world-->scenery kansiosta ei löydy tuota  traffic.bgl (Traffic030528.bgl ) filua  ?

:-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos kyseessä on FS2004, niin se löytyy addon scenery\scenery kansiosta.

Eipäs vaan nimenomaan Scenery->World->Scenery... ainakin mulla kaikki traffic filut menee tuonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo näyttää siltä että jostain syystä kone ei lue enää kunnolla nuit FS2004 levyjä kun olen

asentanut simua uudelleen eli puuttuu muitakin osia...nelos cd:n kohdalla etenki ei tunnu

kunnolla sitä lukevan eli voi olla levy vioittunut tai vastaavaa. Pitää nyt yrittää asennella

viel kerran tuo simu uudelleen ja katella missä mättää ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo näyttää siltä että jostain syystä kone ei lue enää kunnolla nuit FS2004 levyjä kun olen

asentanut simua uudelleen eli puuttuu muitakin osia...nelos cd:n kohdalla etenki ei tunnu

kunnolla sitä lukevan eli voi olla levy vioittunut tai vastaavaa. Pitää nyt yrittää asennella

viel kerran tuo simu uudelleen ja katella missä mättää ???

Muistelisin, että PAI:lta on tullut default liikenteen poisto wizardin rinnalla default liikenteen asennusohjelmakin  :) Koitan etsiä jos vaikka löytyisi, nyt näyttää olevan jotain häikkää PAIn sivustojen kanssa  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt sit sain taas asentumaan simun oikein ja tuo "kateissa" ollut Traffic030528.bgl - köyty oikeaann paikkaansa

eli tuonne Scenery-->World-->Scenery- kansioon.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipäs vaan nimenomaan Scenery->World->Scenery... ainakin mulla kaikki traffic filut menee tuonne

Kellä menee, kellä ei...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään