Guest 4545

Riittääkö kone tehot?

5 viestiä aiheessa

Moikka!

Olisin tiedustellut riittääkö tietsikkani pyörittämään FS kymppiä. Olen harkinnut ostaa Asus Geforse 8800 gts. Muuten koneeni arvot ovat

3200 -muistia 1530. Riittääkö tällä kokoonpanolla tehot mihinkään.Kiitos mielipiteistä.

Ossi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja prosessorihan oli? Kyllä tuolla näyttiksellä pyörii, vielä kun saat käsiisi uuden Windows Vistan ja siihen DirectX 10 (on yhteensopiva tuon näyttiksen kanssa), niin FSX pyörii (kuulemma) kuin unelma  8) Mutta tosiaan jos kertoisit mikä prosessori koneessasi on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos toi amd athlon 64 3200+?. Jos on niin on kyllä lievästi pullonkaulana muulle koneelle :thmbdn:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on sama prosessori, saman verran muistia ja näytönohjaimena GForce 7600GT. FSX pyörii vaihtelevalla menestyksellä, luonnon helmassa tai meren päällä fps hakkaa rajoittajaan joka on 20 fps, mutta suurkaupunkien tuntumassa pitää tyytyä 7-9 fps:ssa. Tämä kaikki on tietenkin riippuvaista siitä, miten FSX:n grafiikkaasetukset on säädetty, mutta itselläni sliderit ovat keskimäärin puolessa välissä. Vedet ovat plussan puolella, mutta toisaalta autogen taitaa olla sparsella tai korkeintaa mediumilla. Säätöähän tuo FSX:n asetusten hakeminen hieman vaatii, mutta jos pyörii minun koneella, niin luulisi pyörivän tuolla mainitsemallasi kokoonpanollakin.

-VilleV-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on sama prosessori, saman verran muistia ja näytönohjaimena GForce 7600GT. FSX pyörii vaihtelevalla menestyksellä, luonnon helmassa tai meren päällä fps hakkaa rajoittajaan joka on 20 fps, mutta suurkaupunkien tuntumassa pitää tyytyä 7-9 fps:ssa. Tämä kaikki on tietenkin riippuvaista siitä, miten FSX:n grafiikkaasetukset on säädetty, mutta itselläni sliderit ovat keskimäärin puolessa välissä. Vedet ovat plussan puolella, mutta toisaalta autogen taitaa olla sparsella tai korkeintaa mediumilla. Säätöähän tuo FSX:n asetusten hakeminen hieman vaatii, mutta jos pyörii minun koneella, niin luulisi pyörivän tuolla mainitsemallasi kokoonpanollakin.

-VilleV-

Itse omistan Nvidia 8800GTS framet pyörii samoissa lukemissa kuten lainatussa tekstissäkin on mainintaa tosin. Huomioitavaa Tosin GeForce8800 vaatii kolme ddr väylää ja päävirta lähde tulisi olla vähintään 450Wattinen. Omasta kotelosta löytyy 500Wattinen joten realistiset Long-haul:lit tai pitkät red-eyes lennot saattaa näkyä sähkölaskussa jos niitä jaksaa lennellä paljonkin. Kun vista ilmestyy joutuu myös tällöin lisään välimustia XP syö nyt 2Gigan välistä 512kt joten vista syö tällöin näillä näkymin yhden Gt:n välimuistia joten luulen että  jatkoa ajatellen 4Gt:n väli on suositeltavaa. Mutta kuitenkin ennen kaikkea kannatta varautua tietokone remonttiin joka nakertaa myös aika mukavan rahan meno reijän. oma uusi sisältö näytää tältä: Asusksen emo S775 I975x, core2 E6400 2.13ghz, buffalon välit dualkit, Virtalähde 500w, näyttis 8800gts, äänikortti X-fi audio,  prossu jäähdytin socket478/775. + huoltotyö. kokonais hinta hipoo 1500€ rehelisesti sanotuna 1460euroa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään