Markus Mäkelä

XILAN STAR Arlandaan kysymys.

6 viestiä aiheessa

Haluaisin kysyä, että miten tuo Xilan Star lähestyminen oikein oikeaoppisesti menee ja nimenomaan

RWY 1L ja 1R :lle?  Kyseessä olisi siis iso jetti.

Ongelmana on ollut tuo jatko TEB:in jälkeen, kun mielestäni käännös 01 ILS:ään on esim. A320:lla liian

jyrkkä.  Pitäis myös lentää kumman hitaasti, et kerkee kääntymään, ettei ole liian lähellä kiitotietä.

Pitäiskös tuohon TEB majakkaan ikäänkuin koukata enemmä vasemmalta?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

En tiedä auttaako, mutta tässä tämmöstä,

 

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eipä auta :( Mitä tapahtuu TEB:in jälkeen?  ylitänkö TEB:in ja sit käännän koneen jyrkästi kahvikupin sisältö

sylissä RWY 1  ILS- polkuun flapsit täysillä ja renkaat ulkona?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moro!

 

STAR:it ESSA:lla IRL ovat aina ATC-vectors eli sitä loppu-osaa TEB:n jälkeen lennetään ATC:n käskyjen mukaan. Jos lennät simussa ja tutkaa ei ole niin koukkaat TEB:n jälkeen niin kaukaa että saat kunnon lähestymisen. Tämä koskee kaikkia kiitoteitä.

 

jukka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Juu Arlandassa starrilla ajetaan tiettyyn pisteeseen ja sitten tutka vektoroi aina suunta säteeseen. ESSA_App onkin usein paikalla vatsimissa, notta sinne.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja todellisuudessa tietysti vektorointi alkaa jo huomattavasti ennen TEBbyä.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään