Guest fly_boy

Paras paneeli POSKY:n 767:lle?

24 viestiä aiheessa

heps taas!

mikäkähän on paras paneeli tuolle kyseiselle koneelle... maksulliseen 767:aan ei ole varaa :laugh: , joten latasin POSKY:n version. pari lentoa olen tuolla vetänyt, ja nyt rupesi kyllästyttämään tuo default paneeli... tekis mieli kyllä opetella tuota konetta enemmän, ja parempi paneeli olis kyllä mukavampi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ite käytän tuota Ken Mitchellin paneelia, mikä on itelleni ainakin riittävä, joka löytyy tietokirjastosta, mutta tuo lonnyn paneelikin on hyvä. siinäpä ne sitte varmaa parhaimmat freeware paneelit oliki. ;D ei kyllä sieltä netistä löytyy ihan tyydyttävä  FO-paneeli 757/767.

-Joonas

PS.(Kyllä sen LDS paneelinki netistä saa...ilmaseks)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo niin varmasti saakin niinkuin kaikki muutkin lisäosat, mutta varmaan hyvä muistuttaa, että ne idiootit jotka tätä tekevät nostavat lisäosien hintoja ja muuta ei-niin-mukavaa. LDS kun nyt henk.koht. pirun halpa verrattuna siihen mitä se antaa...

Anttonille sellanen neuvo, että jos haluat 767:aa oppia, niin periaatteessa on vain yksi vaihtoehto. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avsimistä kun FS2004 panel hakuun 767-300 niin ylin paneeli missä on wing wiewsit mukana. Sori kun en pystynyt laittaa suoraa linkkiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla parempi että en osta kun ei koneessa ees välttämättä riitä potku vaikka mahtaa olla hyvä paketti.

Mitä tommonen paketti maksaa siis esim.LDS? ja voiko sen ostaa esim. hyvin varustetuista pelikaupoista? ::)

-Joonas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

eipä oo kauheen halpakaa.. ::)

sais ehkä FsX samaan hintaan...fs9 nyt ainaki...kannataiskoha ostaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos et aio ostaa niin älä ainakaan wareta. :P Laadusta pitää maksaa. Muuten hinnat tosiaan nousevat pilviin ja muutenkin asiantuntevia lisäosan tekijöitä on ihan hyvä tukea.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...

Niin saa ne timantitkin timanttiliikkeen ikkunasta, kun varastaa ne.

Oikeassa maailmassa varas saa (kiinni jäädessään) aina suuremman tuomion kuin varastetun tavaran kätkijä tai välittäjä. Tässä virtuaalimaailmassa se pahin ketku on juuri tuo välittäjä (ja tuomiotkin taitavat olla sen mukaan).

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis minusta kunnon freeware paneeleita voisi tehdä itse olen löytänyt monia hyviä paneeleita avsimistä jotka (kun olen todennyt hyviksi) siirrän aina eri koneisiin.  Ja tuolta filu kirjastosta löytyvä Louis Kemettin 757/767 tarkoitettu paneeli on ihan hyvä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos et aio ostaa niin älä ainakaan wareta. :P Laadusta pitää maksaa. Muuten hinnat tosiaan nousevat pilviin ja muutenkin asiantuntevia lisäosan tekijöitä on ihan hyvä tukea.

oot kyllä oikeessa..ei wareteta sitte kyllähän ne on kovan työn varmasti tehny :P mutta n.50€ eikös se ole aika kova hinta lisäosasta..tai no mite se nyt ottaa tarkotan->( onhan mersu ladaa kalliimpi) mutta

eikö LDS ole aika wanha jo? :-\

-Joonas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on totta. Mutta sitten taas yksi sukulaiseni maksoi 50 euroa Concorde professionalista jonka sain lahjaksi. Mutta se on parempi kuin yksikään kokeilemani freeware Concorde.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta se on parempi kuin yksikään kokeilemani freeware Concorde.

"Yllätys" :)

oot kyllä oikeessa..ei wareteta sitte kyllähän ne on kovan työn varmasti tehny :P mutta n.50€ eikös se ole aika kova hinta lisäosasta..tai no mite se nyt ottaa tarkotan->( onhan mersu ladaa kalliimpi) mutta

eikö LDS ole aika wanha jo? :-\

-Joonas

50 euroa on suhteellisen kova hinta lisäosasta, mutta olen täysin valmis ostamaan sen jos laatu vastaa hintaa.

LDS ei ole millään tavoin toiminnoiltaan "vanha".

Ja LDS on naurettavan halpa verrattuna sen laatuun. 31€ ei ole hinta eikä mikään tuosta laitoksesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otto mikäs se FSFrancen Concorde on? Ja kyllä minä pidän kovasti POSKYN maalleista haastavat paywaret.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otto mikäs se FSFrancen Concorde on?

Lentokone? Voisi vähän tarkemmin kysyä  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

50 euroa on suhteellisen kova hinta lisäosasta, mutta olen täysin valmis ostamaan sen jos laatu vastaa hintaa.

LDS ei ole millään tavoin toiminnoiltaan "vanha".

Ja LDS on naurettavan halpa verrattuna sen laatuun. 31€ ei ole hinta eikä mikään tuosta laitoksesta.

Niin..täytyy ruveta vaan säästää rahua että saa tuon...siinähän tullee mukana vaikka kuinkapaljon muutakin krääsää esim.joku video?  :) cheklistat ja muut?

-Joonas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin..täytyy ruveta vaan säästää rahua että saa tuon...siinähän tullee mukana vaikka kuinkapaljon muutakin krääsää esim.joku video?  :) cheklistat ja muut?

-Joonas

Tarkistuslistat saa kyllä varmasti muutenkin LevelD:n nettisivuilta tai jostain printattua, mutta tuossa Special Editionissa tosiaan tulee DVD mukana.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Yllätys" :)

Tämä kommentti pisti kyllä pahasti silmään. Tuntuu jotenkin humoristiselta moinen oletus, jos lisäosa on ilmainen niin sen on pakko olla huonompi kuin maksullinen. Yleensä kelvollisen paketin saa koottua ilmaisista lisäosista pienellä vaivalla ja muutamilla muutoksilla. Tuon tehtyä monesti miettii että voiko se luottokortin käyttö nyt tuoda paljon parempaa pakettia.

Yleensähän nuo tarkimmat systeemin mallinnukset uupuvat ilmaisista lisäosista, mutta se ei silti tarkoita että ilmainen lisäosa josta puuttuu muutama osa verrattuna maksulliseen olisi huonompi. Kuitenkin koneen järjestelmät ovat vain osa sitä koko pakettia.

Oli sitten kuinka täydellinen lisäosa niin omasta mielestäni lisäosan hinnan ei pitäisi ylittää puolta itse pelin hinnasta. Tuntuu jotenkin järjettömältä muuten. Parhaimmillaan nuo lisäosat kun tuntuvat maksavan saman verran kuin itse se vaadittava peli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä kommentti pisti kyllä pahasti silmään. Tuntuu jotenkin humoristiselta moinen oletus, jos lisäosa on ilmainen niin sen on pakko olla huonompi kuin maksullinen.

No itse olen aina paywarea hankkiessani luottanut tunnettuihin sekä laadukkaisiin valmistajiin, mm. LDS, Dreamfleet ja PMDG. Tämä siis aina sen jälkeen kun jokin ilmainen lisäosa ei ole enää tyydyttänyt tarpeitani. Onhan se nyt sanomattakin selvää, että jokin Abacusin tuote on varmasti ilmaista paljon huonompi.

Mutta onhan freewarenakin paljon laadukasta tavaraa, esimerkiksi käy vaikkapa Tinmousen nakkikannu. Mistään ei löydy yhtä hyvää maksullisena. Myös laadukkaiden maksutuotteiden konetyyppiskaala on suhteellisen suppea ja joskus ei ole muuta vaihtoehtoa kuin se ilmainen, Avsimistä itse etsitty ja koottu paketti.

Pointtini on siis se, että yleensä kun tuote on tunnetun valmistajan tekemä, on se ilmaista parempi ja/tai käyttökelpoisempi ainakin tietyiltä osa-alueiltaan. "Tietyiltä" -sanalla viittaan siihen, että en näe mitään järkeä siinä, että joku hienoa 767:n ulkomallia kaipaava ostaisi LDS:n, kun kerta POSKY:ltä löytyy varmasti hänen tarpeensa täyttävä ulkomalli ilmaiseksi ja koska henkilöä ei kiinnosta järjestelmät pätkääkään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin nyt oli asiaa mukana. Näinhän se on. Itseasiassa ajattelinkin että jotain tuon tapaista oli kommenttisi "yllätys" takana, mutta kun tuon voi tulkita niin monella eri tapaa niin ajattelin oikaista kuitenkin.

Samoilla linjoilla kuljen itsekin, yleisesti minulle se freeware kelpaa. En tiedä mikä ihme siinä on mutta matolaatikot ei innosta. Tuon takia yleensä matkustajakoneista on alla esim. DC-10 ja jätetään siitä se INS:kin pois ja lennetään pelkästään HSI:n ja ADF:n avulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

offtopic: onko totta että 767 ja 757 voidaan lentää samoilla miehistöillä?

-Joonas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

offtopic: onko totta että 767 ja 757 voidaan lentää samoilla miehistöillä?

-Joonas

On totta, niihin on sama tyyppikoulutus, vaikka pieniä eroja löytyykin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään