Guest jounas

Autothrottle laskussa

5 viestiä aiheessa

Kuuluuko käyttää laskussa vai?  :-[

-Joonas

No esim. 767:ssa ei käytetä laskuissa, mutta armattuna sen pitää olla. (Jotta saadaan sieltä GA -tehot napin painalluksella) Itse yleensä napsautan pois päältä sen samalla kun autopilotinkin. Jotain muistelisin lukeneeni, että taasen bussit vaatii, että sitä pidetään päällä mahdollisimman paljon...

En tiedä tarkalleen, mitä "lasku" -sanalla tarkoitat (siis kosketusta vai pinnoilta alastuloa) , mutta jos koneessa autokaasu on, niin tottakai sitä on suotavaa käyttää niin paljon kuin mahdollista työmäärän vähentämiseksi ja myös taloudellisuuden takia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse teen niin että tulen autothrottlen kanssa niin pitkälle kunnes ollaan tulossa vaikkapa ILS:n säteessä jo alaspäin, kuitenkin mahdollisimman aikaisin niin ettei lopussa tarvitse alkaa säätämään sen kanssa edestakas, kun tunnetustihan tuo CH:n throttlekahva ei liiku sen mukaan mitä AT tekee. Elikkä siinä vaiheessa kun suurimmat työt on takana ja laskutelineet tulleet alas, AT pois ja sitten käsipelillä. Kaikki tuollaiset telineiden ottamiset jne. vaikuttaa tietty nopeuteen, joten siksi suurimmat muutokset on helpointa hoitaa AT:n kera.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse pidän APta päällä around RA 1000, sillon AP pois. IAS/Speed moodi pois siinä lähempänä kynnystä, varmaan jotain 300 RA.

Tietty on poikkeuksia, kuten autoland huonossa kelissä. Sillon otan AP pois vasta kosketuksen jälkeen(tietenkin kun AListä on kyse) ja A/T meneekin automaattisesti pois juuri ennen kosketusta (riippu tietty koneesta).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään