Mikko Lindström

Seinäjoki 1.0 julkaistu (bugit fixattu)

24 viestiä aiheessa

Kovan työn jälkeen on Seinäjoen lentoasema saatu mallinnettua julkaisukelpoiseksi! :thmbup: Paketti on uploadattu FSNordicin tiedostokirjastoon. Kiitokset vaan kaikille mukana olleille jotka mahdollistivat tämän teon!

 

[ attachment removed ]

 

Terminaalia

 

[ attachment removed ]

 

Parkkipaikkaa ja sisäänkäyntiä

 

[ attachment removed ]

 

 

[ attachment removed ]

 

Kentän kaikki valot ovat itse sytytettävää mallia :)

 

[ attachment removed ]

 

 

[ attachment removed ]

 

14 päädyn lähestymisvaloja

 

[ attachment removed ]

 

Kaikki vuodenajat löytyvät

 

[ attachment removed ]

 

Hallien ovia pystyy itse kontrolloimaan :thmbup: Hallien sisälle on AFCADilla tehty parkit joten lentoa aloittaessa voi aloituspaikaksi valita vaikkapa EPIK kerhotalon alakerran 8)

 

[ attachment removed ]

 

 

[ attachment removed ]

 

 

[ attachment removed ]

 

 

[ attachment removed ]

 

Ja se README on mukava tiedosto joka ei pure, sieltä löytyy asennusohjeet sekä valojen että ovien käyttöön vaadittavat radiotaajuudet. Ohjeet ovat sekä englanniksi että suomeksi niille joilta ei lontoo taitu.

 

HUOM! Jos teillä on EFXX scenery asennettuna, poistakaa siitä kaikki Seinäjokeen liittyvät tiedostot ennen asennusta, muuten tulee localizerit yms. tuplana! Poistettavat tiedostonimet ovat:

 

AF2_EFSI.bgl

EFSI_lite_5.bgl

EFSI_API.bgl

 

- Mikko

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

VAU! :o en ole koskaan nähnyt tollasta lisäosa kenttää missään. Odotan innolla kokeilua.  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

VAU! :o en ole koskaan nähnyt tollasta lisäosa kenttää missään. Odotan innolla kokeilua.  :thmbup:

 

Heh heh....  ;D

 

Onnittelut Mikko ekasta scenestä. Toivottavasti tulee lisää pian.  8)

 

EFXX on päivitetty, pitäisi olla tiedostokirjastossa eli ladatkaa päivitys niin EFSI poistuu itsestään. EFXX asennus siis niin että poistetaan koko Scenery kansio ja laitetaan uusi tilalle, ei pitäisi olla vaikea nakki.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Erityisesti nuo vuodenaikatekstuurit näyttävät houkuttelevilta. Kiva paketti :) Kiitos!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Buki löydetty ;) Ensin kuitenkin haluan sanoa että AIVAN MAHTAVA scenery, ja vielä oli sun ensimmäisesi ;) Upeat mallinnokset (sanotaanko noin?), aidon näköinen tunnelma, eri vuodenajat, valojen säätö (mitenköhän VATSIM?) ja dynaamiset rakennukset, loistavaa!

 

Niin, ei makeaa mahan täydeltä, se bugi. Oikeastaan ensin siitä, että GA koneet eivät seinäjoella parkkeeraa tuohon terminaalin eteen, se on isoille koneille (saab ja atr), ne pienet menevät sinne sivuun. Ja oikeastaan se bugi oli sitten se, että kun katsoin noita koneita parkissa terminaalin edessä, niin ne leijuivat (n. puolisen metriä) ilmassa.

 

Mutta hyvän scenen väänsit ja isäkin oli kiitollinen lukiessaan credistit ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo ole ennnemminkin AFCADin vika eikä sceneryn. Kyllähän niiden porttien/ständien käyttäjät voi aka pitkälle määritellä? Ja eikös toi leijuminenkin johdu AFCADin asetuksista? Eli vääntämään vaan uutta afcadia  :) (tai editoimaan vanhaa)

 

Ja tosiaan upean näkönen on skene!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja eikös toi leijuminenkin johdu AFCADin asetuksista?

 

Periaatteessa ei. Ihan sama, mitä sinne afcadiin laittaa korkeudeksi, FS2004 ottaa noille AI-koneille korkeuden sceneryyn asetetun maanpinnan korkeuden mukaan. Tai jotenkin noin se meni. En enää tarkkaan muista, kun siitä on niin kauan aikaa, mutta noiden kanssa jouduin joskus tappelemaan esim. Kauhajoella sinne AFCADia vääntäessäni...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitos Mikko L.

Oli tosi mukava yllätys saada kotikenttä noin komeesti mallinnettuna.

Kun näin ekoja kuvia aiheesta jokin aika sitten ajattelin, että hyvä tulee

ja tulihan siitä hyvä ja nopeammin kuin uskalsin toivoakkaan.

 

Kiitti vielä kerran  :thmbup:

 

 

paappasarjan simuoppilas

raimo

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ihan hienohan siitä tuli, mutta eikös tuolla 32:n päässä kuuluisi olla valkoiset suurtehovalot?

 

Oskari.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitos vaan kaikille!

 

Tosiaan AFCADiin heitin vain parkit oikeille paikoilleen, ei ole hajuakaan onko ne oikean kokoiset tms. kun en tiedä miten ne siellä oikeasti ovat. Joku paikallinen tai muuten AFCADeja vääntänyt voi mun puolesta tehdä kunnon AFCADin niin menee ne AI koneetkin oikein :P

 

Ihan hienohan siitä tuli, mutta eikös tuolla 32:n päässä kuuluisi olla valkoiset suurtehovalot?

 

Oskari.

 

Hmm, Henksulta kyselin noista ja mulle kerrottiin että punaiset valot on molemmissa päissä ???

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Periaatteessa ei. Ihan sama, mitä sinne afcadiin laittaa korkeudeksi, FS2004 ottaa noille AI-koneille korkeuden sceneryyn asetetun maanpinnan korkeuden mukaan. Tai jotenkin noin se meni. En enää tarkkaan muista, kun siitä on niin kauan aikaa, mutta noiden kanssa jouduin joskus tappelemaan esim. Kauhajoella sinne AFCADia vääntäessäni...

 

No joo, muistelin vaan, että sieltä AFCADista voi jotain korkeuksiakin asetella. Täytyy tunnustaa, että en itte oo niitä korkeuksia koskaan säätäny, pelkästään noita koneiden parkkipaikkoja. Mihinkäs ne AFCADin korkeusmääritykset vaikuttaa?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No niih

Talven Vatsim kerho harjoitteluun tulee varmasti ehdolle EFSI-Afis. Kauhava on siinä mukavasti, joten saadaan oikein mukava scenaario :thmbup:

HS

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moikka kaikille!

 

Sori kun oli lipsahtanut noita virheitä kentälle. Uploadasin nyt uuden korjatun EFSI:n FSNordicin palvelimelle. Versio on edelleen 1.0 kun fiksaukset tapahtuivat käytännössä "julkaisun alla" :P Eli poistakaa vanha ja jyrätkää uusi vain päälle niin pitäisi toimia.

 

Nyt nuo AI-möröt lentää vain sillon kun pitää. Oli jäänyt tuokin ongelma huomaamatta kun ite lennän aina ilman AI-liikennettä :-

 

[ attachment removed ]

 

32 päädyn valot muutettu valkoisiksi, sekä punaisia lähestymisvaloja kirkastettu kun olivat jääneet kovin himmeäksi :-

 

[ attachment removed ]

 

[ attachment removed ]

 

Toivottavasti ei tule enää bugeja vastaan! :) Kirjastotäti voi ilmoittaa sitten kun on tuo päivitetty versio laitettu libraryyn ettei porukka lataa samaa vanhaa versiota uudelleen. :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moi

mitä olen tehnyt väärin kun uudelleenasennuksenkaan jälkeen noi kentän valot

ei ole mulla tollaiset??

 

 

raimo

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moi

mitä olen tehnyt väärin kun uudelleenasennuksenkaan jälkeen noi kentän valot

ei ole mulla tollaiset??

 

 

raimo

 

Meinaatko ettei ne pala ollenkaan? Jos siitä oli kyse niin ruuvaa NAV2 radioon 111.50 taajuus niin pitäisi syttyä :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitos toimii ;D

Onko juuret seinäjoella kun innostuit tän kentän rakentamaan

 

raimo

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitos toimii ;D

Onko juuret seinäjoella kun innostuit tän kentän rakentamaan

 

raimo

 

Ei niin minkäänlaisia juuria sieltä päin :P Sattui vain silmään osumaan kun hra Vastapuu ilmoitti että Seinäjoesta olisi kuvat ja siitä se sitten lähti.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei niin minkäänlaisia juuria sieltä päin :P Sattui vain silmään osumaan kun hra Vastapuu ilmoitti että Seinäjoesta olisi kuvat ja siitä se sitten lähti.

 

Kuittaus ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Konvertoitui hyvin X-Planelle BTW. Kummasti paremman näköinen kun default kenttä :)  Kiitos!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään