Guest Tomcat153

Simu tilttaa EFTU:ssa...

10 viestiä aiheessa

Tervehdys! Pienen pieni ongelma, johon jos saisi pientä vinkkiä... eli, laskeutumisen jälkeen Turkuun kun koneen on saanut pois kiitotieltä taxiwaylle, simu tilttaa aina samassa kohdassa. Mistähän moinen, ja miten olisi korjattavissa. Ei näköjään ole kyse tietystä koneesta, vaan kaikilla käy aina samoin. FS2004: käytössä, ja viimeksi lennellyt ATR:llä ja BE200:lla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo tosiaan... Finnobjects on ainoastaan käytössä tällä hetkellä niillä nurkilla. Ja muuten kun äsken kokeilin laskeutumista Turkuun BE200:lla kaikki sujui ok ja koneen sain parkkiin ihan ilman ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo tosiaan... Finnobjects on ainoastaan käytössä tällä hetkellä niillä nurkilla. Ja muuten kun äsken kokeilin laskeutumista Turkuun BE200:lla kaikki sujui ok ja koneen sain parkkiin ihan ilman ongelmia.

Hmm.... ok. Satunnaisilta tuntuvat kaatumiset voivat johtua terrain-tekstuurien puuttumisesta jolloin simu kaatuu esim. iltapäivällä ja/tai aamulla hämärän aikaan. Tämä ongelma voi myöskin johtua ihan simusta itsestään, olethan asentanut sen päivityksen Microsoftilta, eli simu pitäisi olla versio 9.1.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmm... Turku!

Tein tänään illalla semmoisen Hercules lennon Pirkkala Turku.

Minulla on se ½-valmin Turun kenttä asennettuna 2004:n, jolla tein sen lennon.

Kaikki meni alusta loppuun mielestäni ihan nappiin. Sää oli 15 min. väl. vaihtuva. Pimeä ja hyvin pilvinen.

Aloittaessani laskun (ILS sen aloitti) odottelin, josko vähin erin alkaisi kitoradan valot näkymään. Vaan ei näkynyt.

Olin jo melkein maassa kun näin puita ympärilläni ja samassa ottivat pyörät maahan kiinni ja aloin jarruttaa.

Odottelin jonkinlaista rysäystä, ennenkuin kone pysähtyisi, mutta ei kone pysähtyi ja kun tarkemmin tutkin, huomasin olevani aivan kiitoradan oikeassa laidassa, mutta sisäpuolella. Siitä sitten pyytelin lennonjohdolta avustusta parkkiin, joka  annettiinkin.

Siltä ½-Turun kentältä näköjään puuttuvat vielä kaikki valaistukset. Siitä huolimata kone osui kiitoradalle aivan sokkona.

Tästä päätelen ainakin tälläkertaa toimi Herculesin AP ihan perfect.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivitystä en ole vielä tehnyt, ja sitä ennen kysymys, että pitääkö tosiaan ennen sitä poistaa kaikki lisäosat? Vai olenko käsittänyt väärin? Kenttiä ja muuta sälää on nimittäin aikas paljon...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivitystä en ole vielä tehnyt, ja sitä ennen kysymys, että pitääkö tosiaan ennen sitä poistaa kaikki lisäosat? Vai olenko käsittänyt väärin? Kenttiä ja muuta sälää on nimittäin aikas paljon...

En muista... ei kai Scenery.cfg filulla ole väliä. FS9.exe pitää olla alkuperäinen.

Kokeile, kyllä se päivitysohjelma herjaa jos jotain on pielessä. Tämä päivitys kuitenkin kannattaa asentaa, siinä on kaikenlaista pientä korjausta alkuperäiseen versioon verrattuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiva!

Jos siihen vielä tulee päivitys. vaikka kohta jo kaikilla kuitenkin alkaa olla tuo FSX.

Olen sille EFTU:lle silloin tällöin lennellytkin, enkä ole mitenkään niin välittänyt, vaikka se on nyt semmoinen kun se on. Koneetkin taitavat kulkea vähän siellä sun täällä, mutta kun niitä vähän väistelee, niin kyllä se siitä. Kuitenkin olen joko kauniilla ilmalla, tai päiväs aikaan sinne mennyt, niin aina olen eteeni nähnyt. Tämä tämän illan prov olikin aivan nettisäässä ja seitsemän aikaan illalla tehty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään