Pertti Lode

FSX-FS9

7 viestiä aiheessa

Sopiiko nämä simut pitää samassa koneessa vai häritseekö nämä toisiansa, kun minulla on ne sillai vaikkakin eri kovalevyllä, siis levy on jaettu usempaan osaan ja nyt tuntuu että fs9 on yhtä sitkee kuin toi fsx, eikä se ennen fsx tuloa mennyt näin tahmeesti  kuin nyt .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sopii samaan koneeseen, eivätkä vaikuta toisiinsa tai edes tiedä toistensa läsnäolosta. Voi pitää vaikka samalla kovalevyllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mulla tuntee ainakin toistensa läsnäolosta, kun yrittää startata molemmat niin sanoo heti että fs on jo käynnissä ja se yritys jää siihen se ei lähde pyöriin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, tuota tarkoitin lähinnä, että harva haluaa käynnistää molempia ohjelmia yhtä-aikaa.  Jos pelaatte normaali-immeisten tavoin eli käynnistätte yhden simun ja pelaatte vain sitä niin simu ei ota kantaa siihen, että kuinka monta muuta eri FS versiota sulla on asennettuna koneelle ja vaikkapa samalle kovalevylle eikä kyllä toisen asennuksen länsäolo vaikuta toisen toimintaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No enhän minäkään sitä meinaa että pelaisin molempia samanaikaisesti vaan sitä että ne tuntee toistensa läsnäolon, mutta jos se vaikuttaa pelin kulkuun sitä en tiedä, sanoin jo aikasemmin että fs9 on yhtä sitkeä kuin tuo fsx on nyt, siitä vain oletin että jos ne häiritsee toisiansa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no sitä minä vaan aluksi sulle vastasinkin kun oletit, että hidastuuko sinun 2004 FSX asennuksen vuoksi, ettei FSX asennus levylläsi häiritse 2004:n toimintaa ja päinvastoin. Minulla itselläni on 2002, 2004 ja FSX samalla koneella ja vieläpä samalle levylle asennettuna, eikä 2004 ole hidastunut FSX:n asennuksen jälkeen. Saman näkee tietysti helposti katsomalla windowssin rekisteriä tai käynnissä olevia prosesseja. Kaikki versiot asentavat asiansa eri kansioihin ja tekevät omat rekisterimerkintänsä. Kun yksi simu käynnistetään, varaa ohjelma resursseja näytönohjaimelta ja monelta muulta asialta, jolloin toisen simun käynnistävä ohjelma ei voi varata noita samoja resursseja. Eli kovalevylläsi olevat tiedostot eivät häiritse 2004:n toimintaa oli ne sitten jonkin toisen simun tiedostoja tai mitä vain tiedostoja olettaen, ettei levytila ole täynnä tai että yksikään toinen samoja resursseja varaava ohjelma ei ole käynnissä. FSX ei varaa koneelta mitään resursseja ellet käynnistä sitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään