Guest Lasse

Miten käy FS 2004 koneiden/lisäosien...

10 viestiä aiheessa

Moips... Onko kenelläkään mitään tietoa kuinka FS 2004 ostetut ns "lisäosat" tai erityisesti se konekalusto toimii FSX:ssä? Olen vaan pistänyt aikamoisen euronipun konevalikoimaan ja nytkö ne sitten ovat tiensä päässä ja ajettava alas samalla kun poistan entisen simun? Todella harmi jos näin käy, ei niin rahallisesti vaan enemmän vaan harmittaa sitten se että kuinka lyhytaikaiseksi iloksi koneet jäivät minulle. :(

Onko roskiskamaa?

-PMDG:n kaikki Boeing 737 eri versiot...

-Abacusin Airbus 380 ja 350

-Abacusin Commuter Xpress

-Aerosoftin Commuter Airliners Eurowings professional

-Just Flightin Concorde Professional

-Just Flightin DC9-30 Professional

-Just Flightin FS Terrain

-Flight Simulator 2004 Ground Environment

-Just Flightin Ultimate Traffic

Mitä minä näille nyt teen? Toimiiko ne enää uudessa FSX:ssä. Ostaako edes niitä sit kukaan.... :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moips... Onko kenelläkään mitään tietoa kuinka FS 2004 ostetut ns "lisäosat" tai erityisesti se konekalusto toimii FSX:ssä? Olen vaan pistänyt aikamoisen euronipun konevalikoimaan ja nytkö ne sitten ovat tiensä päässä ja ajettava alas samalla kun poistan entisen simun? Todella harmi jos näin käy, ei niin rahallisesti vaan enemmän vaan harmittaa sitten se että kuinka lyhytaikaiseksi iloksi koneet jäivät minulle. :(

Onko roskiskamaa?

-PMDG:n kaikki Boeing 737 eri versiot...

-Abacusin Airbus 380 ja 350

-Abacusin Commuter Xpress

-Aerosoftin Commuter Airliners Eurowings professional

-Just Flightin Concorde Professional

-Just Flightin DC9-30 Professional

-Just Flightin FS Terrain

-Flight Simulator 2004 Ground Environment

-Just Flightin Ultimate Traffic

Mitä minä näille nyt teen? Toimiiko ne enää uudessa FSX:ssä. Ostaako edes niitä sit kukaan.... :'(

OFFTOPIC: Sanon vaan että ei vielä kannata siirtyä FSX:ään, Ellei sulla ole uberhyvä kone, Itselläni on FSX mutta vaikka minullakin niin se pyörii hyvin, alle keskitason grafiikoilla joten siirryin takaisin FS9:ään

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä lisäosat pääsääntöisesti päivitetään uudelle versiolle, jos eivät sellaisenaan toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MOIKS....

Niin, tällainen paketti minulle on tulossa aivan parin viikon sisällä.... :D

Asus P5W DH Deluxe - ATX-emolevy

4 kpl 1503 Kingston 1024MB 667MHZ DDR2 NON-ECC DIMM   

Scythe Ninja Plus Heatpipe - prosessorij   

Seagate Barracuda 7200.10 320GB Serial-A

Microsoft Windows XP Fin Home Edition SP   

Samsung SH-S182D/RSMN Super-WriteMaster

Intel Core 2 Duo E6600, 2.40 GHz, Socket

Asus EN8800GTX/HTDP/768M PCI-E

Olenko minä nyt sit ostamassa kalliilla laitetta joka ei sit toimi?

Onko jokin noista sitten vaihdettava parempaan/kalliimpaan? :(

Pieni apu olisi nyt tärkeää....  :thmbup: :thmbup:

...tai kyl varmaan kone toimii, mut toimiiko se sit simuttamisessa niin että ei tule itku ja kurkun kuristus... :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSX pääsee oikeuksiinsa vasta DirectX 10:llä, joka tulee Windows Vistan myötä eikä sitä tukevia näyttökorttejakaan ole vielä. Nyt on keskimääräistä huonompi aika uuden koneen hankintaan, mutta jos vaihto on kovasti välttämätön, niin näyttökortiksi kannattaa ottaa joku halpa ja vaihtaa sitten ensi vuonna. Windowsin ostaminen nyt on kallista käyttöaikaan nähden, ellei siihen saa ilmaista päivitystä Vistaan. En tiedä, onko Microsoftilla jo kampanja menossa, että se sisältyy kaikkiin nyt ostettaviin Windowseihin, mutta kannattaa selvittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuulin liikkeessä joka varmaan meille jokaiselle tuttu jopa netistä, että saisin Vista päivityksen johonkin päivityshintaan....hintaa eivät vai osanneet vielä sanoa. Onko sulla mitään käsitystä, et toimiiko mikään FS2004 ostetut , huom, suolaisen hintaiset lisäosat/ -koneet. Niitä kun on tullut hankittua. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MOIKS....

Niin, tällainen paketti minulle on tulossa aivan parin viikon sisällä.... :D

Asus P5W DH Deluxe - ATX-emolevy

2 kpl 1503 Kingston 1024MB 667MHZ DDR2 NON-ECC DIMM 

Scythe Ninja Plus Heatpipe - prosessorij   

Seagate Barracuda 7200.10 320GB Serial-A

Microsoft Windows XP Fin Home Edition SP   

Samsung SH-S182D/RSMN Super-WriteMaster

Intel Core 2 Duo E6600, 2.40 GHz, Socket

Asus EN7950GX2/2PHT/1G NVIDIA

Olenko minä nyt sit ostamassa kalliilla laitetta joka ei sit toimi?

Onko jokin noista sitten vaihdettava parempaan/kalliimpaan? :(

Pieni apu olisi nyt tärkeää....  :thmbup: :thmbup:

...tai kyl varmaan kone toimii, mut toimiiko se sit simuttamisessa niin että ei tule itku ja kurkun kuristus... :laugh:

mulla on samanlainen kone käytännössä, mutta ei se fsx-lentely vielä mitään juhlaa ole..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juups!

Eipä kannata FSX:ää ostaa vielä hyllylle pölyttymään,kun ei ole sopivaa konettakaan...

Miettikääpä minkälaisen koneen saa vuoden kuluttua vaikkapa tonnilla.Ja FSX:kin marketin poistohylyssä 29.95

-Jukka ;)

Aika hyvähän tuo peruslentämiseen on tuo FS9...Ja lisäosia saa,hyviä sellaisia netistä ilmaiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään