Guest Athlonisti

FS9:n trafficci -> FSX?

5 viestiä aiheessa

Kuulin tossa jossain välissä huhuja, että joku olisi siirtänyt onnistuneesti FS9:n traffic.bgl:n ja konekansiot FSX:ään. Pitääkö tämä huhu paikkaansa ja kuinka se toteutettiin?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On kai tuota tehnyt jo aika monikin...myös luettavissa mm PAI foorumilla.

Traffic bgl sellaisenaan siirrät FSX\Scenery\ World\Scenery kansioon ja ao AI koneet koneiden kansioon.

Itse vasta testailen demoa ja teen siihen erinäisiä kokeiluja odotellessa FSX kunnolla pyöritäviä komponentteja tulevaksi markkinoille, mutta FS2002 PAI liikenne siirtyi semmoisenaan TNCM kentälle ja näyttääpä vielä toimivankin, vaikka täällä yleisesti vain onkin puhuttu FS2004 AI liikenteen yhteensopivuudesta FSX kanssa!

AI liikentestä on myös keskusteltu täällä foorumilla heti 13.10 FSX myyntiin tulon jälkeen, luepa sie!!

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En löytänyt sieltä 13.10 käytyjä keskusteluja aiheesta. Toinen on, että se ei taida vain käydä noin, niinkuin ajattelit vaan polkujen ja tiedostonimien kanssa tulee ongelmia.  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toinen on, että se ei taida vain käydä noin, niinkuin ajattelit vaan polkujen ja tiedostonimien kanssa tulee ongelmia.  :-[

Kyllä se toimii juuri niin kuin Jukka neuvoi...tosin itse nakkasin BGL:t X:\Microsoft Flight Simulator X\Addon Scenery\scenery -hakemistoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hah. Itse kuvittelin.. tai no.. olin melkein varma, että PAi installeri oli määritelly sinne traffic_pai.bgl-tiedostoon kone-kansioiden sijainniksi jonku FS9 -> Aircraft.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään