Olli Talso

Matolootan avaaminen.

4 viestiä aiheessa

"Matolootalle" on yleensä määritelty joku erillinen shift+X-komento jonka voi tarvittaessa tarkistaa panel.cfg-tiedostosta tai itse kokeilemalla. Lentopinnan pystyy selvittämään jakamalla kyseisen korkeutesi sadalla, esim jos olet korkeudessa 20 000 on lentopintasi tällöin 20 000 : 100 = FL200. Kaikissa koneissa ei ole FMC:tä, riippuu koneesta, onko siihen tehty FMC:tä, esim. default-koneissa ei tunneta FMC:tä, kun taas lähes kaikissa hyvin tehdyissä ilmaisissa koneissa on FMC, siinä missä kaikissa payware koneissa missä oikeasti on FMC, on se myös tehty simulle. Kuittaan.  ;D

EDIT_ Joo, vedänkin tuon takaisin.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kun taas lähes kaikissa hyvin tehdyissä ilmaisissa koneissa on FMC

Ööö...

En tiedä montaakaan freeware konetta, missä olisi FMC.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Matolootalle" on yleensä määritelty joku erillinen shift+X-komento jonka voi tarvittaessa tarkistaa panel.cfg-tiedostosta tai itse kokeilemalla. Lentopinnan pystyy selvittämään jakamalla kyseisen korkeutesi sadalla, esim jos olet korkeudessa 20 000 on lentopintasi tällöin 20 000 : 100 = FL200. Kaikissa koneissa ei ole FMC:tä, riippuu koneesta, onko siihen tehty FMC:tä, esim. default-koneissa ei tunneta FMC:tä, kun taas lähes kaikissa hyvin tehdyissä ilmaisissa koneissa on FMC, siinä missä kaikissa payware koneissa missä oikeasti on FMC, on se myös tehty simulle. Kuittaan.  ;D

Ja MCDU on eriasia kuin FMC..FMC on järjestelmä, johon on liitetty mm. MCDU, Autopilot jne..  Ja en tiedä itse kuin yhden freeware koneen jossa on mallennettu FMC ilmeisesti kohtuullisen hyvin. Maksullisissa se löytyy jo monesta, mm. PMDGn putte, Level-D -sarjalaiset, Flight 1 Atr ym.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään